かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

TEN(NCT)-『Paint Me Naked』 【日本語訳/歌詞】

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/082/181/711/82181711_1628584198799_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

2021.08.10
Paint Me Naked - SM STATION
『Paint Me Naked』
텐 (テン) 和訳

 

 

 


 

Heartbeat going crazy

鼓動がヤバくなっていく

 

They say we should fall in line

みんな横並びでいろと言ったり

 

Saying we’re too young to stay in love

恋愛するには若すぎると言ったり

 

They got issues with us staying in love

僕らが恋をし続けることに問題があるって

 

But-a we’re just far too crazy, yeah

でも 僕らはあまりにもクレイジーなんだ

 

 

So baby don’t tame me

押さえつけないでよ

 

You found a lion uh you prey me

君が見つけたライオン 君は僕を虜にして

 

Oh baby don’t fail me

ねえ失望させないで

 

Cause you really make my fancy work

君は僕の妄想を叶えてくれるんだ

 

 

So tell me where you wanna take it?

どこに連れて行きたいのか教えてよ

 

I’m your figure You could paint me naked

僕は君のもの 僕を丸裸にして描くんだ

 

Like a picture, I can see our love running wild

写真みたいに 僕らの愛は走り出す

 

Baby be my weekend

ねえ僕の恋人になってよ

 

 

Love the way you posing

一緒に絵を描いているときの

 

When we painting yeah

君のポージングが好き

 

Lookin’ at you girl I can’t control it

君を見ていると自分をコントロールできないよ

 

Everybody betting that we don’t make it

誰もが僕らがうまくいかないって賭けてる

 

Guess we gotta leave it up to luck now, yeah

運に任せるしかないみたい

 

 

Can’t stop make me wanna rev right now

今すぐにでも巻き戻したい気持ちを抑えられない

 

Redline, keep it going lovebound

超えちゃいけない一線 愛し続けるよ

 

Now drop-top feeling got the windows down

オープンカーは窓を開けたような気分で

 

Nothing else matters only us right now

他のことはどうでもいいよ 今は僕らだけ

 

 

Cause everybody’s all for “good intentions”

みんなが "善意 "を求めてる

 

Baby all I really want is your attention

でも僕は君の気を引きたいだけ

 

You’re my beat now

君は僕のビートになって

 

Playing on repeat, our love

リピート再生する僕らの愛

 

And nothing can go wrong

何があっても乗り越えられるさ

 

Living a love song, yeah

ラブソングみたいに生きるんだ

 

 

Let me show you the way

僕が君の道を示すよ

 

I’ll be your high-beams in the rain

雨の中で君のハイビームになるから

 

Blast off going outer space

宇宙へ飛び出そう

 

Cause you really make my fancy work

君は僕の妄想を叶えてくれるんだ

 

 

So tell me where you wanna take it?

どこに連れて行きたいのか教えてよ

 

I’m your figure You could paint me naked

僕は君のもの 僕を丸裸にして描いてよ

 

Like a picture, I can see our love running wild

写真みたいに 僕らの愛は走り出すんだ

 

Baby be my weekend

ねえ僕の恋人になってよ

 

 

Love the way you posing

一緒に絵を描いているときの

 

When we painting yeah

君のポージングが好き

 

Lookin’ at you girl I can’t control it

君を見ていると自分をコントロールできないよ

 

Everybody betting that we don’t make it

誰もが僕らがうまくいかないって賭けてる

 

Guess we gotta leave it up to luck now, yeah

運に任せるしかないみたい

 

 

Miles away, far from

遠く離れた場所で

 

What they would say about us

みんなが僕らのことを何と言おうと

 

I’m not afraid

怖くなんてない

 

Cause this feeling has changed, oh oh

気持ちを変えたのは

 

From luck to fate

"運”から"運命”になったから

 

I’ll bet on our love every day

毎日ふたりの愛に賭けよう

 

Don’t care ‘bout what people say

誰に何と言われても気にしないで

 

 

So tell me where you wanna take it?

どこに連れて行きたいのか教えてよ

 

I’m your figure You could paint me naked

僕は君のもの 僕を丸裸にして描いてよ

 

Like a picture, I can see our love running wild

写真みたいに 僕らの愛は走り出すんだ

 

Baby be my weekend

ねえ僕の恋人になってよ

 

 

Love the way you posing

一緒に絵を描いているときの

 

When we painting yeah

君のポージングが好き

 

Lookin’ at you girl I can’t control it

君を見ていると自分をコントロールできないよ

 

Everybody betting that we don’t make it

誰もが僕らがうまくいかないって賭けてる

 

We don’t have to leave it up To luck now, yeah

もう運に任せる必要なんてないよ


スマートフォンの場合、下方より記事の検索、人気記事、月別アーカイブをご覧いただくことができます。