かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

TEN & YANGYANG(WayV) - 『Low Low 』【日本語和訳/歌詞/パート分け】

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/082/194/760/82194760_1629186654330_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

2021.08.17
WayV-TEN & YANGYANG
Low Low 

youtu.be

 

 

テン ヤンヤン


Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

Keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

You can throw me like a yo-yo

僕をヨーヨーみたいに投げてもいい

 

But I promise I won't let go

でも僕は君を離さないって約束する

 

If you don't trust me by now,

僕をまだ信じられないなら

 

tell me right now

すぐに教えて

 

What can I do just to keep you around

どうすれば君のそばにいられるのか

 

Love on the low low

隠された愛

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

 

She's a keeper

彼女を大切にしたいんだ

 

But I just can't keep her

でもそうすることができない

 

She be runnin'

彼女は逃げてしまうんだ-

 

when I try and get deeper, yeah

もっと深く知ろうとするとね

 

She's slippin' thru my fingers

指のすき間から抜け落ちてしまう

 

And I try hard to please her

彼女を喜ばせたくて頑張るんだ

 

I'm facin' it,

僕はぶつかる

 

she put me through the test

彼女はいつも僕を試して

 

I'm A-cin' it

僕はうまく切り抜ける

 

Puttin' in time and she's wastin' it,

時間をかけるけど彼女はいつも無駄にしてしまう

 

all I'm sayin' is

僕が言いたいのはただ-

 

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

Keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

You can throw me like a yo-yo

僕をヨーヨーみたいに投げてもいい

 

But I promise I won't let go

でも僕は君を離さないって約束する

 

If you don't trust me by now,

僕をまだ信じられないなら

 

tell me right now

すぐに教えて

 

What can I do just to keep you around

どうすれば君のそばにいられるのか

 

Love on the low low

隠された愛

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

 

Low low, ah man, rolling up,

車で駆けつける

 

trying me, looking so good

試されてる僕 いい感じだね

 

Rockin' that white hoodie with the ponytail

白いパーカーとポニーテールがいいね

 

Girl, I'm wishin'

ねえ、僕が-

 

I could read your mind,

君の心を読めればいいのに

 

yeah read your mind yeah

読めればいいのに

 

I'm facin' it,

僕はぶつかる

 

she put me through the test

彼女はいつも僕を試して

 

I'm A-cin' it

僕はうまく切り抜ける

 

Shakin' my head but I'm bracin' it,

首を横に振っても僕は諦めない

 

all I'm sayin' is

僕が言いたいのはただ-

 

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

Keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

You can throw me like a yo-yo

僕をヨーヨーみたいに投げてもいい

 

But I promise I won't let go

でも僕は君を離さないって約束する

 

If you don't trust me by now,

僕をまだ信じられないなら

 

tell me right now

すぐに教えて

 

What can I do just to keep you around

どうすれば君のそばにいられるのか

 

Love on the low low

隠された愛

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

 

Don't be don't be scared baby

怖がらないで

 

Don't be don't be shy baby

恥ずかしがらないで

 

I'm so confused

混乱しちゃうよ

 

Gimme one gimme one reason

ひとつでいいから理由を教えて

 

I can see the look in your eyes

君のまなざしが見える

 

Don't you know I see through your lies

嘘がバレてるってわかってない?

 

I know you want it too

君が望むことはよくわかってるよ

 

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

Keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

You can throw me like a yo-yo

僕をヨーヨーみたいに投げてもいい

 

But I promise I won't let go

でも僕は君を離さないって約束する

 

If you don't trust me by now,

僕をまだ信じられないなら

 

tell me right now

すぐに教えて

 

What can I do just to keep you around

どうすれば君のそばにいられるのか

 

Love on the low low

隠された愛

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで

 

Love on the low low

隠された愛

 

Don't keep my love on the low low

僕の愛を隠さないで


スマートフォンの場合、下方より記事の検索、人気記事、月別アーカイブをご覧いただくことができます。