かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

チャーリー・プース&ジョングク (BTS) – Left and Right (Feat. Jung Kook of BTS)【歌詞/パート分け】

  チャーリー・プースBTSジョングクのコラボ曲『Left and Right (Feat. Jung Kook of BTS)』の和訳歌詞、パート分けを紹介します。

 推しと推しのコラボとか最高かよ・・・・

 

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/082/777/117/82777117_1655825727342_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

 動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。

youtu.be

 

 

 

 

 

チャーリー・プース ジョングク


 

 

チャーリー・プース

Memories follow me left and right

思い出は左右に僕を追いかけてくる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領してきて

 

whatcha gon do now

どうしようか?

 

 

 

ever since the da day y-you went away

君がいなくなった日から

 

no I don't know how

どうしたらいいのかわからないよ

 

how to erase your body from out my brain

君の体を僕の記憶からどう消そうか

 

whatcha gon do now

どうしたらいい?

 

maybe I should just focus on me instead

自分のことに集中したほうがいいよね

 

But all I think about

でも考えるのは

 

are the nights we were tangled up

君のベッドで絡まった夜のこと

 

in your bed

君のベッドで

 

 

oh no (oh no)

 

oh no (oh no)

 

you’re going round in circles got you

君がぐるぐる回って

 

stuck up in my head (yeah)

僕の頭の中に留まるんだ

 

 

 

Memories follow me left and right

思い出は左右に僕を追いかけてくる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

your love stays with me day and night

君の愛は昼も夜も僕のそばにいる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

whatcha gon do now

どうしようか?

 

 

 

ジョングク

ever since the da da day y-you went away

君がいなくなった日から

 

someone tell me how

誰か教えてくれ

 

how much more do I gotta drink for the pain

どれだけ酒に溺れないといけないのか

 

whatcha gon do now

どうしようか

 

you did things to me that I just can't forget

忘れられない物を残していったね

 

now all I think about

君のことばかり考えてる

 

are the nights we were tangled up in your bed

君のベッドで絡み合った僕らの夜

 

oh no (oh no)

 

oh no (oh no)

 

you're going round in circles

君がぐるぐる回って

 

got ya stuck up in my head

僕の頭の中に留まるんだ

 

 

 

Memories follow me left and right

思い出は左右に僕を追いかけてくる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

your love stays with me day and night

君の愛は昼も夜も僕のそばにいる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

whatcha gon do now

どうしようか?

 

 

 

チャーリー・プース

did ya know you’re the one that got away

君は逃げられたと思ってた?

 

and even now baby i'm still not ok

僕はまだ全然平気じゃないよ

 

did ya know that my dreams

僕の夢は

 

they're are the same

ずっと同じ

 

everytime I close my eyes

目を閉じればいつでも

 

 

 

Memories follow me left and right

思い出は左右に僕を追いかけてくる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

ジョングク

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

チャーリー・プース

whatcha gon do now

どうしようか?

 

your love stays with me day and night

君の愛は昼も夜も僕のそばにいる

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

whatcha gon do now

どうしようか?

 

 

チャーリー・プース

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

ジョングク

I can feel you over here

君をここで感じられるよ

 

チャーリー・プース

you take up every corner of my mind

君は僕の心の隅々まで占領して

 

whatcha gon do now

どうしようか?

 


 

 

 

チャーリー・プースのAttentionすごくいい曲なので
ぜひ聞いてみてください!(5年前なのに未だに聞いてるやつ)

youtu.be

youtu.be

セレーナ・ゴメスとのWe Don't Talk Anymoreもおしゃれでいいよ(めっちゃ推すやん)

 

katakanakpop.hatenablog.jp

katakanakpop.hatenablog.jp