かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ジョングク(BTS)- Dreamers (FIFA World Cup Qatar 2022 OST)【和訳歌詞】

 BTSジョングクによるFIFAワールドカップカタール2022OSTより『Dreamers』の和訳歌詞を紹介します。

 動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。

2022.11.21
Jung Kook 'Dreamers' @ FIFA World Cup Qatar 2022www.youtube.com

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Look who we are, we are the dreamers

僕らは誰なのか 僕らは夢追い人

 

We make it happen, ’cause we believe it

実現させるんだ だって僕らは信じてるから

 

Look who we are, we are the dreamers

僕らは誰なのか 僕らは夢追い人

 

We make it happen ’cause we can see it

実現させるんだ だって僕らは信じてるから

 

 

Gather ’round now, look at me

さあ集まって 僕を見て

 

Respect the love the only way

愛に敬意を払う それが唯一の方法

 

If you wanna come, come with me

来たいなら 一緒に来て

 

The door is open now every day

ドアは毎日開いているから

 

This one plus two, rendezvous all invited

僕らふたりで ランデブーに招待するよ

 

This what we do, how we do

これが僕らのやり方なんだ

 

 

Look who we are, we are the dreamers

僕らは誰なのか 僕らは夢追い人

 

We make it happen, ’cause we believe it

実現させるんだ だって僕らは信じてるから

 

Look who we are, we are the dreamers

僕らは誰なのか 僕らは夢追い人

 

We make it happen ’cause we can see it

実現させるんだ だって僕らは信じてるから

 

 

 

Here’s to the ones, that keep the passion

情熱を貫く者たちへ

 

Respect, oh, yeah

尊敬の気持ちを

 

Here’s to the ones, that can imagine

想像力を持つ者たちへ

 

Respect, oh, yeah

尊敬の気持ちを

 

 

Look who we are, we are the dreamers

僕らは誰なのか 僕らは夢追い人

 

We make it happen, ’cause we believe it

実現させるんだ だって僕らは信じてるから

 

Look who we are, we are the dreamers

僕らは誰なのか 僕らは夢追い人

 

We make it happen ’cause we can see it

実現させるんだ だって僕らは信じてるから

 

 

 

Here’s to the ones, that keep the passion

情熱を貫く者たちへ

 

Respect, oh, yeah

尊敬の気持ちを

 

Here’s to the ones, that can imagine

想像力を持つ者たちへ

 

Respect, oh, yeah

尊敬の気持ちを