かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

Stray Kids バンチャン - Connecetd【和訳歌詞】

 Stray Kidsのアルバム『SKZ-REPLAY』より、バンチャンソロ曲『Connected (방찬)』の和訳歌詞を紹介します。

 動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/083/330/478/83330478_1671590313211_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

2022.12.22
SKZ-REPLAY
Connected (방찬)

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Got so many questions

たくさんの疑問がある

 

You seek information

君は情報を探してる

 

No need to be desperate

自暴自棄になる必要はないよ

 

We’re just getting started yeah

ぼくらはまだ始まったばかりだから

 

 

Diamond plated tension

ダイヤモンド メッキ 曲げて

 

Two minds, one direction

ふたつの心、ひとつの方向

 

Craving the connection

つながりを求めて

 

Patience babe

耐えるんだ

 

 

We’re pulling at each other like magnets

僕らは磁石のようにお互い惹かれ合って

 

The rules are telling us to ignore them

ルールは僕らに無視するように言っている

 

Your moves they’re asking me for attention

君の動きが僕に注意を向かわせて

 

Oh I’m losing it hey

ああ もうダメになりそうだ

 

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れない

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れない

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れない

 

 

All that I want is you

僕が欲しいのは君だけ

 

Even if I’m a fool

たとえ僕がバカでも

 

Why do I fall for you

どうして君に恋してしまうんだろう

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れないんだ

 

 

All that I want is you

僕が欲しいのは君だけ

 

Even if I’m a fool

たとえ僕がバカでも

 

I know that you want me too

君も僕を欲しがっているのはわかっているんだ

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れないんだ

 

 

Locked in sight, we’re in trouble

閉じ込められた視界 僕らは困ってる

 

A lock and a key making rumbles

錠と鍵が鳴り響く

 

I know you want me, don’t crumble

僕が欲しい? 崩れないで

 

Leave it to time, no need to hustle

時間に任せて 急ぐ必要なんてないから

 

 

Meant for each other, no one can stop us

お互いのために 誰にも止められない

 

You know that we’ll be lasting forever

僕らは永遠に続くってわかっているから

 

Feel the fire, it’s burning up the danger

炎を感じて 危険を焼き尽くす

 

You know it shouldn’t be but

やるべきじゃないってわかっているんだけど

 

 

We’re pulling at each other like magnets

僕らは磁石のようにお互い惹かれ合って

 

The rules are telling us to ignore them

ルールは僕らに無視するように言っている

 

Your moves they’re asking me for attention

君の動きが僕に注意を向かわせて

 

Oh I’m losing it hey

ああ もうダメになりそうだ

 

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れない

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れない

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れない

 

 

All that I want is you

僕が欲しいのは君だけ

 

Even if I’m a fool

たとえ僕がバカでも

 

Why do I fall for you

どうして君に恋してしまうんだろう

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れないんだ

 

 

All that I want is you

僕が欲しいのは君だけ

 

Even if I’m a fool

たとえ僕がバカでも

 

I know that you want me too

君も僕を欲しがっているのはわかっているんだ

 

No turning back once we’re connected

一度繋がったからにはもう戻れないんだ