かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

TWICE -『I GOT YOU』【和訳/歌詞/パート分け】

 TWICEの先行公開英語シングル「I GOT YOU」の和訳・パート分けを紹介します。

2024.02.02
’I GOT YOU’
TWICE

www.youtube.com

ナヨン ジョンヨン モモ サナ ジヒョ ミナ ダヒョン チェヨン ツウィ


ミナ

A little reckless

少しは無謀で

 

Around the edges

不確か

 

Call it young, dumb love

幼稚でバカみたいな愛だとしても

 

And it’s just enough

それだけで十分よ

 

Keep me guessing

私は分からない

 

How the story unfolds with you

君との物語がどう展開していくのか

 

 

ジョンヨン

When I’m walking

私は歩いているわ

 

Into the darkness

暗闇に向かって

 

I know you’ll be right there

君がすぐそこにいると知っている

 

Lighting up the flares

明かりを灯して

 

When it’s starless

星はないけど

 

I will follow you to the moon

月まで君についていくよ

 

 

ダヒョン

Ayy

 

No, we’ll never fall apart

そう、私たちは絶対に別れない

 

モモ

Even million miles apart

たとえ100万マイル離れていても

 

ダヒョン

We were lightning from the start

最初からぴったりだったわ

 

And it keeps me going to know that

ずっと知っていたから進み続けるの

 

 

ナヨン

Ooh

 

No matter what you got me, I got you

何があっても君のそばには私がいるから

 

And I wouldn’t want it any other way

それ以外は望まないの

 

ツウィ

Ooh

 

No drop of doubt, I know deep down that

少しの疑いもないわ 内心では分かってるでしょ

 

We’ll make it through, just like we always do

いつものように乗り越えていけるって

 

 

チェヨン

Ayy

 

Every second

毎秒

 

Every minute

毎分

 

Want you close to me

君を近くに感じたいの

 

Like you’re supposed to be

そうなるべきだと思うから

 

Ain’t no limit

限界なんてないよ

 

To what I would do for you, oh

君のためにできることなら

 

サナ

And you know

そして君は知ってる

 

You turn my whole world upside down

君が私の世界をひっくり返したの

 

Catch me before I ever hit the ground

私が地面に落ちる前に捕まえてくれる

 

ジヒョ

And I’d do the same for you, oh

私も同じことをするわ

 

 

モモ

No, we’ll never fall apart

そう、私たちは絶対に別れない

 

ダヒョン

Even million miles apart

たとえ100万マイル離れていても

 

モモ

We were lightning from the start

最初からぴったりだったわ

 

And it keeps me going to know that

ずっと知っていたから進み続けるの

 

 

サナ

Ooh

 

No matter what you got me, I got you

何があっても君のそばには私がいるから

 

And I wouldn’t want it any other way

それ以外は望まないの

 

ナヨン

Ooh

 

No drop of doubt, I know deep down that

少しの疑いもないわ 内心では分かってるでしょ

 

We’ll make it through, just like we always do

いつものように乗り越えていけるって

 

 

ALL

Do do do do do do do

 

Do do do do do do do

 

Do do do do do do do

 

ナヨン

Oh

 

ミナ

Ooh

 

No matter what you got me, I got you

何があっても君のそばには私がいるから

 

And I wouldn’t want it any other way

それ以外は望まないの

 

 

ジヒョ

Ooh

 

No drop of doubt, I know deep down that

少しの疑いもないわ 内心では分かってるでしょ

 

We’ll make it through, just like we always do

いつものように乗り越えていけるって

 

 

ALL

Do do do do do do do

 

ツウィ

That we do

私たちはやるの

 

Do do do do do do do

 

チェヨン

We do

私たちはやるの

 

Do do do do do do do

 

ジョンヨン

Just like we always do

いつもそうしてきたように