かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

(G)I-DLE -『Flip It』【和訳/歌詞/パート分け】

 (G)I-DLEの英語版アルバムHEATより「Flip It」のかなるび・和訳・パート分けを紹介します。

2023.10.06
'Flip It'
(G)I-DLE アイドゥル

www.youtube.com

 

 

ミヨン ミンニ ソヨン ウギ シュファ


 

 

 

ウギ

I do what I wanna I stay up

私は自分のしたいことをするわ

 

like chandelier (uh-huh)

シャンデリアみたいに

 

Designers on my body know

デザイナーたちは私の体を知ってて

 

they watching what I wear (uh-huh)

みんな私が着ているものを見ているの

 

My crew so hot and you are not

私たちはみんなホットだけど君は違うわ

 

I love it when they stare (uh-huh)

みんなに見つめられるのが好きなの

 

We pop out lookin ha ha hot

私たちが現れると熱くなるわ

 

you know (G)I-DLE’s here (uh-huh)

(G)I-DLEがここにいるから

 

 

ミンニ

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

Crazy, sexy, hot, crazy, crazy, sexy, hot, flip it

 

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

 

ソヨン

Making a mil that’s a boss

ミリオンを稼ぐ それがボス

 

girl check (girl-check)

チェックして

 

Cutting him off that’s a boss

彼を切り捨てるのはボス

 

girl flex (girl-flex)

自慢するわ

 

We don’t fly commercial

私たちは航空会社の飛行機には乗らない

 

only pull up in a jet (in-a-jet)

プライベートジェットだけに乗るの

 

Find me in the islands

島に着いたら見つけてみて

 

with these diamonds on my neck

ダイヤモンドを首につけている私を

 

 

ミヨン

Oh we only take things slow

私たちはゆっくり進むだけよ

 

When we drop it down, drop it down low

踊りながら、体を低くさらに低く動かすの

 

Lemme know if you ready

もし準備ができているなら教えて

 

In 5 4 3 2 1 let’s go

5、4、3、2、1 行こう

 

 

シュファ

I do what I wanna I stay up

私は自分のしたいことをするわ

 

like chandelier (uh-huh)

シャンデリアみたいに

 

Designers on my body know

デザイナーたちは私の体を知ってて

 

they watching what I wear (uh-huh)

みんな私が着ているものを見ているの

 

My crew so hot and you are not

私たちはみんなホットだけど君は違うわ

 

I love it when they stare (uh-huh)

みんなに見つめられるのが好きなの

 

We pop out lookin ha ha hot

私たちが現れると熱くなるわ

 

you know (G)I-DLE’s here (uh-huh)

(G)I-DLEがここにいるから

 

 

ソヨン

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

シュファ

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

ソヨン

Crazy, sexy, hot, crazy, crazy, sexy, hot, flip it

 

シュファ

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

 

ウギ

I know y'all haters gonna hate this yeah

嫌いな人はみんな嫌うでしょうね

 

Making moves in a mood

気分に合わせて行動する

 

I’m acting reckless yeah

私は無謀な行動をしているの

 

Such a queen Imma dream

そんな女王は夢見てる

 

better respect this yeah

尊重したほうがいいよ

 

Throw that 808 at me and

808を私に投げつけたら

 

I won’t miss yeah nah

絶対に君を逃さないよ

 

 

ミヨン

Oh we only take things slow

私たちはゆっくり進むだけよ

 

When we drop it down, drop it down low

踊りながら、体を低くさらに低く動かすの

 

Lemme know if you ready

もし準備ができているなら教えて

 

In 5 4 3 2 1 let’s go

5、4、3、2、1 行こう

 

 

ミンニ

I do what I wanna

私は自分のしたいことをするわ

 

I stay up like chandelier (uh-huh)

シャンデリアみたいに

 

Designers on my body know

デザイナーたちは私の体を知ってて

 

they watching what I wear (uh-huh)

みんな私が着ているものを見ているの

 

My crew so hot and you are not I love it

私たちはみんなホットだけど君は違うわ

 

when they stare (uh-huh)

みんなに見つめられるのが好きなの

 

We pop out lookin ha ha hot

私たちが現れると熱くなるわ

 

you know (G)I-DLE’s here (uh-huh)

(G)I-DLEがここにいるから

 

 

ソヨン

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

ミンニ

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it

 

ソヨン

Crazy, sexy, hot, crazy, crazy, sexy, hot, flip it

 

ミンニ

Crazy, sexy, hot, clique, stop, shake, turn, flip it