かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

(G)I-DLE -『Tall Trees』【和訳/歌詞/パート分け】

 (G)I-DLEの英語版アルバムHEATより「Tall Trees」のかなるび・和訳・パート分けを紹介します。

2023.10.06
'Tall Trees'
(G)I-DLE アイドゥル

www.youtube.com

 

 

ミヨン ミンニ ソヨン ウギ シュファ


 

 

 

ミンニ

Branches exploding

枝が折れてしまった

 

My leaves are golden stars (ahh)

私の葉は金色の星

 

ミヨン

Birds love to breeze by

鳥たちはそよ風に乗るのが好きで

 

Dogs come to see my bark (hmmm-ahh)

犬たちは私の鳴き声を見に来るの

 

 

ウギ

My expectations stay on low

私の期待は低いまま

 

But you’re the sun you make them grow

でもあなたは太陽 成長できるわ

 

If there’s an axe behind

もし背後に斧があるなら

 

your back just let me know

君の背中で教えて

 

 

シュファ

Cause tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

Tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

ミンニ

Tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

Tall trees fall hard

背の高い木が激しく倒れる

 

So don’t you break my

だから 私を壊さないで

 

 

ウギ

My trunk is filled

トランクがいっぱいなの

 

with stuff for a picnic cart (hmm-ahh)

ピクニックカート用の荷物で

 

ミンニ

Flowers and grasses

花と草

 

Careful with ashes (oh)

灰には気をつけて

 

 

ミヨン

My expectations stay on low

私の期待は低いまま

 

But you’re the sun you make them grow

でもあなたは太陽 成長できるわ

 

If there's an axe behind

もし背後に斧があるなら

 

your back just let me know

君の背中で教えて

 

 

シュファ

Cause tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

Tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

ソヨン

Tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

Tall trees fall hard

背の高い木が激しく倒れる

 

So don’t you break my

だから 私を壊さないで

 

 

ミヨン

Don’t you break my (heart-heart)

私の心を壊さないで

 

Don’t you break my heart (heart)

私の心を傷つけないで

 

 

ウギ

Cause tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

Tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

ミンニ

Tall trees fall hard hard hard hard (wooo)

背の高い木が激しく倒れる

 

Tall trees fall hard (fall-hard)

背の高い木が激しく倒れる

 

So don’t you break my (don’t-you-break-my)

だから 私を壊さないで