かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

BLACKPINK -『THE GIRLS』【歌詞/パート分け】

 BLACKPINKの初の公式モバイルゲーム「BLACKPINK THE GAME」のOSTより「THE GIRLS」の和訳歌詞、パート分けを紹介します。

2023.08.25
THE GIRLS (BLACKPINK THE GAME OST)

www.youtube.com

ジス ジェニ ロゼ リサ

 

 

 


 

 

 

 

ジェニ

If you with it then I’m with it get it started

もし君が賛成するなら 私も賛成するよ 始めよう

 

Got no time for no itty-bitty parties

つまらないパーティーをする時間なんてないわ

 

See the numbers and it’s already charted

数字を見れば もうチャートインしてる

 

Run it up run it up ah woo

走らせて 走らせて

 

 

リサ

See the see the black rims pink headlights

黒いリムとピンクのヘッドライトを見て

 

Bring the bring the bags in yah they all mine

バッグを持ってきて そう全部私のものよ

 

Diamond plated names

私たちの名前がダイヤモンドのように

 

bouncing on our necklines

首筋で輝いているのよ

 

Light it up light it up uh woo

さあライトアップして

 

 

ロゼ

Vroom vroom better get out of the way

ブルンブルン 邪魔しないで道を空けて

 

Comin’ through through

通り抜けるの

 

everybody know the name

みんな名前を知っている

 

Hear the boom boom

聞こえる?この音

 

bout to hit you with the bass

この重低音で君を殴るわ

 

From the front to the back

前から後ろまで

 

I’ma put it in your face

君の顔に当てるわ

 

 

ジス

Live fast, we do it like that

生き急ぐの 私たちはそんなふうに生きてる

 

And we don’t lie, we born to be mad

私たちは嘘をつかないわ 狂うために生まれてきたから

 

Better come right or never come back

すぐ来れないなら 二度と戻ってこないで

 

ALL

Don’t mess with the girls With the girls, with the girls

私たちの邪魔をしないで

 

 

ジェニ

Stop sign we’re burning it down

一時停止の標識を燃やすわ

 

Better watch out, we coming in loud

気をつけて 私たちは爆音でやって来る

 

BANG BANG

バンバン

 

Just playing around

ただ遊んでるだけよ

 

ALL

Don’t mess with the girls With the girls, with the girls

私たちの邪魔をしないで

 

 

リサ

Mess with us you messed up

私たちに手を出せば 君は終わるよ

 

You so messy, dress up

君はみすぼらしいから ドレスアップして

 

Catch up, pedal to the metal get it rev up

追いついてみて アクセルを踏んでエンジンをかけて

 

You never, we now and next up

君には無理 私たちこそ次の世代

 

BP on repeat, we heat like tiki, waikiki

BPをリピートして 私たちはtiki waikikiように熱いの

 

Really believe you can beat me?

本当に私に勝てると思ってる?

 

Believe me we be like ㅋㅋ

私を信じて 私たちはククク

 

Take it easy, take a breath

リラックスして 深呼吸をして

 

You mess around, we make a mess

君が遊び回るなら 私たちはめちゃくちゃにしてあげる

 

Say less yes that ain’t just a flex

口数を減らして ただの自慢じゃないの

 

Paved the way and busted left

道を切り開いた者は去って行く

 

If we left there’s nothing left

もし私たちが去ったら 何も残らないよ

 

But the rest, what a mess

ただ残るのは 混乱だけ

 

 

ロゼ

Live fast, we do it like that

生き急ぐの 私たちはそんなふうに生きてる

 

And we don’t lie, we born to be mad

私たちは嘘をつかないわ 狂うために生まれてきたから

 

Better come right or never come back

すぐ来れないなら 二度と戻ってこないで

 

ALL

Don’t mess with the girls With the girls, with the girls

私たちの邪魔をしないで

 

 

ジス

Stop sign we’re burning it down

一時停止の標識を燃やすわ

 

Better watch out, we coming in loud

気をつけて 私たちは爆音でやって来る

 

BANG BANG

バンバン

 

Just playing around

ただ遊んでるだけよ

 

ALL

Don’t mess with the girls With the girls, with the girls

私たちの邪魔をしないで