かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

BLACKPINK(ブラックピンク) - 『Typa Girl』【かなるび/歌詞/パート分け】

 BLACKPINKの約2年ぶりのカムバです!アルバム「Born Pink」より『Typa Girl』の和訳、パート分けを紹介します。

 動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。

2022.09.16
Shut Down

BORN PINK
BLACKPINK ブラックピンク ブルピン 

youtu.be

 

 

 

 

BORN PINK トラックリスト
01. Pink Venom
02. Shut Down
03. Typa Girl
04. Yeah Yeah Yeah
05. Hard to Love
06. The Happiest Girl
07. Tally
09. Ready For Love

ジス ジェニ ロゼ リサ


ロゼ

Typa girl that’ll make you wanna dream

夢見たくなるようなタイプの子

 

リサ

Typa girl that came straight off of the screen

画面からそのまま出てきたようなタイプの子

 

ジェニ

Typa girl you wanna ice up, make me freeze

見ると凍ってしまうようなタイプの子

 

ジス

Typa girl you wanna wife up, sign the pre

君が結婚したくなるようなタイプの子 さあサインして

 

 

ジェニ

I bring money to the table

私はテーブルにお金を運んでくるわ

 

Not your dinner

あなたの夕食じゃなくてね

 

Both my body and my bank account

私の身体も銀行口座も

 

Good figure

最高でしょ

 

Thinking about me, but there’s nothing to consider

私のことを考えると 他に考えることはないでしょ

 

If I let you in my circle, you a winner

私が君を仲間に入れたら君は勝者だよ

 

ロゼ

Didn’t know that you were cold

君が冷たいことを知らなかったわ

 

‘Til you felt my fire

私の炎を感じるまで

 

Heaven’s gate just opened up

天国の門は開いたばかり

 

Hearing choirs

聖歌隊の声が聞こえるわ

 

If you saying something else

もしあなたに他に何か言うなら

 

You a liar

あなたはうそつきね

 

 

リサ

‘Cause I’m that girl that drive you crazy

私はあなたを夢中にさせる女だから

 

But you can’t leave me alone

あなたは私を放っておけないでしょ

 

Got you thinking maybe

あなたにもしかしたらと思わせるわ

 

I went supernatural

私は超自然的

 

ジェニ

Put you under spells or

あなたに呪いをかけるわ

 

Look into a crystal ball

水晶玉をのぞきこんで

 

I’m not like these other girls at all

私は他の女の子とは全然違うの

 

 

ジス

I’m the typa girl that make you forget that you got a type

私はあなたのタイプを忘れさせる女

 

Type that make you love me when the only thing you done is like

私を愛するしかなくなる そんなタイプの女

 

 

ロゼ

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

 

ジス

Like du-du-dun

 

Du-lu-lu-lun

 

Like du-du-dun

 

Du-lu-lu-lun

 

 

リサ

I’m the type of girl

私はそんなタイプの子よ

 

That everybody type

みんなに好かれるタイプ

 

Double tap, tap, tap

ダブルタップして

 

What everybody like

みんなの好きなもの

 

You can check my stats

統計をチェックして

 

Got everybody’s eye

みんなの目を奪って

 

And I run them laps

みんなの周りを走って

 

Round everybody’s mind

みんなの心を囲んで

 

All of these girls on some uppercase shit

女の子はみんな問題を抱えてるわ

 

That mean they all cap

みんな嘘をついてるって意味

 

Being the best at whatever I do

私がやることは何でも最高になるのは

 

That’s sounding on brand

影響力があるからよ

 

 

ロゼ

Typa girl that you wish for when you blow that candle out

ロウソクを吹き消す時に願うタイプの子

 

ジス

Typa girl that you wanna take back to your mama house

ママに紹介したいタイプのの子

 

リサ

Typa girl that don’t ask for what she wants, she’s takin’ out

欲しい物を聞かれても欲しがらないタイプの子

 

ジェニ

Typa girl who got bag in same quality as Chanel

シャネルと同じ品質のバッグを手に入れた子

 

 

ジス

Now you know that you were cold

今 君が冷たいことがわかったわ

 

‘Cause you felt my fire

私の炎を感じるまで

 

Heaven’s gate just opened up

天国の門は開いたばかり

 

Hearing choirs

聖歌隊の声が聞こえるわ

 

If you saying something else

もしあなたに他に何か言うなら

 

You a liar

あなたはうそつきね

 

 

ジェニ

‘Cause I’m that girl

私はあの子だから

 

That drive you crazy

あなたを夢中にさせるわ

 

But you can’t leave me alone

あなたは私を放っておけないでしょ

 

Got you thinking maybe

あなたにもしかしたらと思わせるわ

 

I went supernatural

私は超自然的

 

リサ

Put you under spells or

あなたに呪いをかけるわ

 

Look into a crystal ball

水晶玉をのぞきこんで

 

I’m not like these other girls at all

私は他の女の子とは全然違うの

 

 

ロゼ

I’m the type of girl that make you forget that you got a type

私はあなたのタイプを忘れさせる女

 

Type that make you love me when the only thing you done is like

私を愛するしかなくなる そんなタイプの女

 

 

ジェニ

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

I’m that typa girl

私はそんなタイプの子よ

 

 

ジス

Like du-du-dun

 

Du-lu-lu-lun

 

Like du-du-dun

 

Du-lu-lu-lun