かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ジェニ(BLACK PINK) -『You & Me』【歌詞/和訳】

 BLACK PINKジェニによるソロ曲「You & Me」の和訳を紹介します。

2023.10.06
You & Me
JENNIE ジェニ

www.youtube.com

 


 

 

You know I gotcha

君のことを理解しているわ

 

You know that I got you like that

私を頼りにしてもいいから

 

Ain’t nobody gonna have your back

誰もが君の味方ってわけじゃないけど

 

like the way I do

私のように

 

You love it just say you do

ただ言ってみて 愛してるって

 

 

You know you got me

私は君のものなんだよ

 

Everything you do

君がやること全て

 

Everything you did

君がやってきたこと全て

 

Everything I wish I was with

一緒にいれたらと思うこと全て

 

Makes me feel alright

大丈夫な気分にさせてくれるの

 

I’m just saying so

ただそれだけだよ

 

 

I really like it

私は本当に好きなの

 

Nothing in the world can make me

世界中のどんなことにも代えられない

 

feel the way you do the things you do

君がしてくれることは そう感じさせてくれる

 

I really like it

私は本当に好きなの

 

Nothing in the world can make me

世界中のどんなことにも代えられない

 

feel the way you do the things you do

君がしてくれることは そう感じさせてくれる

 

 

I love you and me

君と私 愛してる

 

Dancing in the moonlight

月明かりの下で踊ろうよ

 

Nobody can see

誰も見ることはできないわ

 

It’s just you and me tonight

今夜は君と私だけ

 

I love you and me

君と私 愛してる

 

Dancing in the moonlight

月明かりの下で踊ろうよ

 

Nobody can see

誰も見ることはできないわ

 

It’s just you and me tonight

今夜は君と私だけ

 

 

Look at you now look at me

君を見て そして私を見て

 

How you ever ever gonna find

どうやったら見つけられるのかな

 

someone like this

こんな人を

 

Look at you now look at me

君を見て そして私を見て

 

How you ever ever gonna find

どうやったら見つけられるのかな

 

someone like this

こんな人を

 

 

You’re the reason my heart skips drops

君がいるから 私の心は高鳴るの

 

Just a little touch my world stops

少し触れただけで世界が止まってしまう

 

Finally I know that you’re mine

君が私のものだとわかったの

 

I don’t want to fall

でもハマりたくない

 

Don’t wanna play this game of love oh eh oh

この恋のゲームはしたくないの

 

There’s nowhere to hide

どこにも隠れる場所がないわ

 

 

I really like it

私は本当に好きなの

 

Nothing in the world can make me

世界中のどんなことにも代えられない

 

feel the way you do the things you do

君がしてくれることは そう感じさせてくれる

 

I really like it

私は本当に好きなの

 

Nothing in the world can make me

世界中のどんなことにも代えられない

 

feel the way you do the things you do

君がしてくれることは そう感じさせてくれる

 

 

I love you and me

君と私 愛してる

 

Dancing in the moonlight

月明かりの下で踊ろうよ

 

Nobody can see

誰も見ることはできないわ

 

It’s just you and me tonight

今夜は君と私だけ

 

I love you and me

君と私 愛してる

 

Dancing in the moonlight

月明かりの下で踊ろうよ

 

Nobody can see

誰も見ることはできないわ

 

It’s just you and me tonight

今夜は君と私だけ

 

 

Look at you now look at me

君を見て そして私を見て

 

How you ever ever gonna find

どうやったら見つけられるのかな

 

someone like this

こんな人を

 

Look at you now look at me

君を見て そして私を見て

 

How you ever ever gonna find

どうやったら見つけられるのかな

 

someone like this

こんな人を

 

 

I don’t care about your first love,

君の初恋なんて気にしないわ

 

This should be your last one

これが君の最後の恋になるはずだから

 

Nothin’ like your last one

前の恋とは全然違うわ

 

You look better on me, that’s fashion

君には私の方が似合ってるよ それがファッション

 

Won’t block your shot, lights camera action

邪魔しないで ライト カメラ アクション

 

Never been a love me or a love me not thing

私を愛しているとか愛していないとかじゃないの

 

Every petal better tell him better not change

すべての花びらよ 彼に伝えて 変わらないでって

 

I love you I love me a lot, wait

君を愛してる たくさん愛してる 待ってて

 

Which one I love better, better off not saying

どちらの愛が好きか 言わない方がいいわ

 

 

I love you and me

君と私 愛してる