かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ジョングク -『Seven (Feat. Latto)』【歌詞/パート分け】

 BTSジョングクがラッパーのLattoをフューチャリングした楽曲『Seven (Feat. Latto)』の歌詞、パート分けを紹介します。

2023.07.14
Seven 
ジョングク

youtu.be

 

ジョングク Latto


 

 

ジョングク

Weight of the world on your shoulders

君の肩に世界の重みが乗しかかる

 

I kiss your waist and ease your mind

僕は君の腰にキスして 心を軽くしてあげる

 

I must be favored to know ya

君を知ることができるなんて 僕は恵まれているんだ

 

I take my hands and trace your lines

僕の手を取って 君のラインをなぞるよ

 

 

It’s the way that you can ride

それが僕たちが乗り越えられる方法さ

 

It’s the way that you can ride

それが僕たちが乗り越えられる方法さ

 

Think I met you in another life

前世で君に会ったような気がするんだ

 

So break me off another time

だから もう一度僕を壊してよ

 

 

You wrap around me and you give me life

君は僕を包み込んで 命を与えてくれる

 

And that’s why night after night

だからこそ毎晩

 

I’ll be fucking you right

僕は君を愛し続けるよ

 

 

Monday Tuesday Wednesday

月曜日 火曜日 水曜日

 

Thursday Friday Saturday Sunday

木曜日 金曜日 土曜日 日曜日

 

Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday

月曜日 火曜日 水曜日 木曜日 金曜日

 

Seven days a week

一週間 毎日

 

Every hour every minute every second

毎時 毎分 毎秒

 

You know night after night

君は知ってる 毎晩

 

I’ll be fucking you right

僕は君を愛し続けるよ

 

Seven days a week

一週間 毎日

 

 

You love when I jump right in

君は一生懸命な僕を愛してくれる

 

All of me I’m offering

だから全てを捧げるよ

 

Show you what devotion is

君に尽くすとは何かを見せてあげる

 

Deeper than the ocean is

それは海よりも深くて

 

Wind it back I’ll take it slow

ゆっくりと巻き戻して ゆっくりと進めるよ

 

Leave you with that afterglow

その余韻を君に残して

 

Show you what devotion is

君に尽くすとは何かを見せてあげる

 

Deeper than the ocean is

それは海よりも深いんだ

 

 

It’s the way that you can ride

それが僕たちが乗り越えられる方法さ

 

It’s the way that you can ride

それが僕たちが乗り越えられる方法さ

 

Think I met you in another life

前世で君に会ったような気がするんだ

 

So break me off another time

だから もう一度僕を壊してよ

 

 

You wrap around me and you give me life

君は僕を包み込んで 命を与えてくれる

 

And that’s why night after night

だからこそ毎晩

 

I’ll be fucking you right

僕は君を愛し続けるよ

 

 

Monday Tuesday Wednesday

月曜日 火曜日 水曜日

 

Thursday Friday Saturday Sunday

木曜日 金曜日 土曜日 日曜日

 

Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday

月曜日 火曜日 水曜日 木曜日 金曜日

 

Seven days a week

一週間 毎日

 

Every hour every minute every second

毎時 毎分 毎秒

 

You know night after night

君は知ってる 毎晩

 

I’ll be fucking you right

僕は君を愛し続けるよ

 

Seven days a week

一週間 毎日

 

 

Monday Tuesday Wednesday

月曜日 火曜日 水曜日

 

Thursday Friday Saturday Sunday

木曜日 金曜日 土曜日 日曜日

 

Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday

月曜日 火曜日 水曜日 木曜日 金曜日

 

Seven days a week

一週間 毎日

 

Every hour every minute every second

毎時 毎分 毎秒

 

You know night after night

君は知ってる 毎晩

 

I’ll be fucking you right

僕は君を愛し続けるよ

 

Seven days a week

一週間 毎日

 

 

Latto

Tightly take control

しっかりとコントロールして

 

Tightly take his soul

彼の魂をしっかりと掴むわ

 

Take your phone put it in the camera roll

君のスマホを取り出して 写真を保存して

 

Leave them clothes at the door

ドアの外に服を脱ぎすてて

 

What you waiting for,

何を待っているの

 

better come and hit ya goals

目標に向かって進むべきよ

 

He jump in it both feet

彼は全力で飛び込んでくる

 

Going to the sun-up, we ain’t getting no sleep

夜明けまで 私たちは眠らないの

 

Seven days a week, seven different sheets,

一週間 毎日違うシーツ

 

seven different angles

7つの違う視点

 

I can be your fantasy

私は君のファンタジーになれるから

 

 

Open up say ahhh

口を開いて「あー」と言ってみて

 

Come here baby let me swallow your pride

こっちに来て 君のプライドを飲み込んであげる

 

What you on I can match your vibe

私が君の気分に合わせるから

 

Hit me up and I’mma Cha Cha Slide

連絡してくれたら私はCha Cha Slideを踊ってあげる

 

 

You make Mondays feel like weekends

君は月曜日を週末のように感じさせてくれてるの

 

I make him never think about cheatin’

私なら彼に浮気なんて考えさせないわ

 

Got you skipping work and meetings,

もう仕事や会議なんてサボって

 

fuck it, let’s sleep in

どうせなら 寝てしまおう

 

 

ジョングク

Seven days a week

 

Monday Tuesday Wednesday

一週間 毎日

 

Thursday Friday Saturday Sunday

月曜日 火曜日 水曜日

 

Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday

木曜日 金曜日 土曜日 日曜日

 

Seven days a week

月曜日 火曜日 水曜日 木曜日 金曜日

 

Every hour every minute every second

一週間 毎日

 

You know night after night

毎時 毎分 毎秒

 

I’ll be fucking you right

君は知ってる 毎晩

 

Seven days a week

僕は君を愛し続けるよ

 

一週間 毎日

 

Monday Tuesday Wednesday

 

Thursday Friday Saturday Sunday

月曜日 火曜日 水曜日

 

Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday

木曜日 金曜日 土曜日 日曜日

 

Seven days a week

月曜日 火曜日 水曜日 木曜日 金曜日

 

Every hour every minute every second

一週間 毎日

 

You know night after night

毎時 毎分 毎秒

 

I’ll be fucking you right

君は知ってる 毎晩

 

Seven days a week

僕は君を愛し続けるよ

 

一週間 毎日