かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ジョングク(BTS) -『Somebody』【和訳歌詞】

 BTSジョングク初のソロアルバム「GOLDEN」より『Somebody』の和訳歌詞を紹介します。

2023.11.03
"Somebody" 
GOLDEN
ジョングク BTS

www.youtube.com

 


 

Same back roads

同じ裏道

 

Switching lanes

車道を変えて

 

My mind is racing

僕の心は興奮している

 

I can drive myself insane

気が狂うように運転するんだ

 

 

Winter’s cold

冬は寒い

 

And summer’s strange

そして夏は不思議だ

 

Don’t turn around and act like you

振り返らないで そして振舞わないで

 

don’t feel the same

共感できないのなら

 

Oh oh we both know

僕らはもうお互いに知っている

 

Say it again, say it again

もう一度言うよ

 

Like oh oh it’s time to let go

もう離れる時が来たみたいだ

 

 

When you go out in the night

君が夜に出かけるときは

 

You’re under the lights

君は光の下に照らされている

 

Oh I hoped you’d find somebody,

君が他の誰かを見つけてくれるといいんだけど

 

hoped you’d find

願っているよ

 

Somebody to ride, somebody to die

乗る人 死ぬ人

 

Oh I hoped you’d find somebody

君が他の誰かを見つけてくれるといいんだけど

 

I hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

 

Came to terms

同意だね

 

Things have changed

もう変わってしまったんだ

 

My heart can sense it,

僕の心は感じている

 

I don’t need you to explain

説明する必要なんてないんだ

 

Pull the cord, I split the chain

コードを引っ張ってチェーンを切るんだ

 

There’s so much damage going through the motions makes

このまま続けたらたくさんのダメージを受けるだろう

 

 

 

Oh oh we both know

僕らはもうお互いに知っている

 

Say it again, say it again

もう一度言うよ

 

Like oh oh it’s time to let go

もう離れる時が来たみたいだ

 

 

When you go out in the night

君が夜に出かけるときは

 

You’re under the lights

君は光の下に照らされている

 

Oh I hoped you’d find somebody,

君が他の誰かを見つけてくれるといいんだけど

 

hoped you’d find

願っているよ

 

Somebody to ride, somebody to die

乗る人 死ぬ人

 

Oh I hoped you’d find somebody

君が他の誰かを見つけてくれるといいんだけど

 

I hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい

 

Hope you know that somebody ain’t me

僕は君が求めている人じゃないとわかってほしい