かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ウギ( (G)I-DLE ) -『Could It Be』【和訳/歌詞】

  (G)I-DLE ウギの1stミニアルバム『YUQ1』より先行公開曲'Could It Be'の和訳を紹介します。

 2024.04.05
Could It Be
ウギ  (G)I-DLE 

www.youtube.com


 

Don’t stress about it, honey,

気にしなくていいよ

 

casual feelings, shimmers of light

何気ない感情 光のきらめき

 

Tastes just like a daydream,

まるで白昼夢のような味わい

 

drinking my coffee and so far

コーヒーを飲みながら 今までずっと

 

 

I’ve been unsure of my own emotions

自分の感情に自信がなかったの

 

Look and you’ll find a real roller coaster

見てごらん 本当のジェットコースターを

 

Something that people really crave

みんなが本当に欲しがるもの

 

their whole life long

一生を通じて

 

 

Could it be magic

これは魔法なのかな

 

‘cause it’s more than I can imagine

だって私の想像を超えてるから

 

 

Been falling for you for a long time

長い間君に夢中だったの

 

You just swim out, swim out, swim on, baby

君はただ泳ぎ続けて

 

But imma pause here if you don’t mind

もしよかったら ここで立ち止まっていって

 

I can’t tell if you want me in the same way

君も同じように私が欲しいのかわからないから

 

 

I’ve been unsure of you ‘cause I’m nervous

緊張していて 君のことを心配していたの

 

Look and you’ll find my heart on the surface

見てごらん 私の心は表面にあるの

 

Something that people really crave

みんなが本当に欲しがるもの

 

their whole life long

一生を通じて

 

 

Could it be magic

これは魔法なのかな

 

‘cause it’s more than I can imagine

だって私の想像を超えてるから

 

And I’m sinking into the feeling

そしてその感情に沈んでいくの

 

that we could be so much more

私たちならもっと良くなれるかも

 

I’m not who I was before, could it be magic?

以前の私とは違うわ これは魔法なのかな

 

 

And my world keeps turning

私の世界は回り続ける

 

I can’t explain it, honey

説明できないけど

 

Only know for sure that I’m all yours

ただ確かなことは 私は君のものだけだということ

 

 

Could it be magic

これは魔法なのかな

 

‘cause it’s more than I can imagine

だって私の想像を超えてるから

 

And I’m sinking into the feeling

そしてその感情に沈んでいくの

 

that we could be so much more

私たちならもっと良くなれるかも

 

I’m not who I was before,

今の私はもう昔の私じゃないわ

 

could it be magic?

これは魔法なのかな