かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

(G)I-DLE -『Rollie』【和訳/歌詞/パート分け】

 (G)I-DLE 2nd Full Album[2]より'Rollie'の和訳・パート分けを紹介します。

2024.01.29
'Rollie'

(G)I-DLE

www.youtube.com

ミヨン ミンニ ソヨン ウギ シュファ


ウギ

I just wanna kiss and go,

キスしてさっさと行きたいわ

 

I just wanna feel that mood

あのムードを感じたいだけよ

 

Don’t you know I’ll rock,

私が盛り上げてあげてるでしょ?

 

Imma hit that brand new diamond

新しいダイヤモンドを新調したし

 

Rocking like a Scott, do you see my limited Nike

スコットのように盛り上げて 限定モデルのナイキも見える?

 

No fingers without rings like Kobe Bryant

コービー・ブライアントのように指には指輪がないとダメ

 

 

ソヨン

Spend million dollars and I work it out

何百万ドルも使って 私が解決してくわ

 

Switch your tie while I swervin’ out

私が運転している間にネクタイを交換して

 

Just weapon high, we gotcha homies down

武器を持ち上げて 仲間たちを捕まえるわ

 

It’s gonna swervin’ out, it’s gonna swervin’ out

曲がりくねりながら行くよ

 

 

ミヨン

Sit up and you watch my freakin’ crew

立ち上がって 私の狂ったクルーを見てよ

 

They ain’t give a second chance, it’s true

二度目のチャンスは与えない 本当よ

 

Pull up on your block, hey you move

君の縄張りに乗り込むわ ほら動いて

 

ミンニ

Mommy said

ママは言うの

 

I need to check the bank and be twerkin’

銀行の残高をチェックして踊らなきゃ

 

 

I got Rollie Rollie Rollie in my bag

私のバッグにはロレックスが入っているの

 

Hunnit hunnit hunnit on my sack

財布の中には札束が入っているの

 

I just wanna freakin’ love with you

私はあなたと狂った恋愛がしたいだけよ

 

I just wanna rock, I just wanna love with you

ただ楽しみたいの 君と愛し合いたいだけなの

 

 

ウギ

I got Rollie Rollie Rollie in my bag

私のバッグにはロレックスが入っているの

 

Hunnit hunnit hunnit on my sack

財布の中には札束が入っているの

 

I just wanna freakin’ love with you

私はあなたと狂った恋愛がしたいだけよ

 

I just wanna rock, I just wanna love with you

ただ楽しみたいの 君と愛し合いたいだけなの

 

 

シュファ

See the light, be fire oh yeah

光を見て 炎になるよ

 

And now see the light, be fire oh right

今 光を見て 炎になって

 

 

ソヨン

I always end up as issues

いつも最後は問題になるけど

 

But I don’t give a shh

でも気にしないわ

 

I make the money with my buddy

私は仲間とお金を稼いでるんだから

 

Baby, don’t, don’t doubt me

やめて 私を疑わないで

 

I don’t check cheeze, you see my Rollie

私はお金に興味がないの 私のロレックスを見て

 

Red five diamonds, it’ll keep shining bright

赤い5つのダイヤモンド 輝き続けるわ

 

 

ミヨン

Sit up and you watch my freakin’ crew

立ち上がって 私の狂ったクルーを見てよ

 

They ain’t give a second chance, it’s true

二度目のチャンスは与えない 本当よ

 

Pull up on your block, hey you move

君の縄張りに乗り込むわ ほら動いて

 

ウギ

Mommy said

ママは言うの

 

I need to check the bank and be twerkin’

銀行の残高をチェックして踊らなきゃ

 

 

I got Rollie Rollie Rollie in my bag

私のバッグにはロレックスが入っているの

 

Hunnit hunnit hunnit on my sack

財布の中には札束が入っているの

 

I just wanna freakin’ love with you

私はあなたと狂った恋愛がしたいだけよ

 

I just wanna rock, I just wanna love with you

ただ楽しみたいの 君と愛し合いたいだけなの

 

 

ミンニ

I got Rollie Rollie Rollie in my bag

私のバッグにはロレックスが入っているの

 

Hunnit hunnit hunnit on my sack

財布の中には札束が入っているの

 

I just wanna freakin’ love with you

私はあなたと狂った恋愛がしたいだけよ

 

I just wanna rock, I just wanna love with you

ただ楽しみたいの 君と愛し合いたいだけなの

 

 

シュファ

See the light, be fire oh yeah

光を見て 炎になるよ

 

And now see the light, be fire oh right

今 光を見て 炎になって