かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

(G)I-DLE -『Last Forever』【日本語和訳/かなるび/パート分け】

  (G)I-DLE 7th mini album  [I SWAY] より『Last Forever』の日本語和訳・かなるび・パート分けを紹介します。

2024.07.08
”Last Forever”
I SWAY
(G)I-DLE

www.youtube.com

 

ミヨン ミンニ ソヨン ウギ シュファ

 


 

 

ウギ

Standing alone, my light is bright

一人で立っている 私の光は明るい

 

Success around, but is it free?

周りに成功はあるけど それは本当に自由なのかな?

 

Look in the mirror, now I understand

鏡を見て 今なら分かる

 

That is more than what I had

私が手にしてきた以上のものなんだって

 

 

ミンニ

Fear held me tight, I took a seat

恐怖に縛られて座り込んだ

 

Yearning deep, I want it back

深い憧れ 取り戻したい

 

My spirit won't break, I'll conquer fear

私の魂は折れない 恐怖を克服する

 

Honestly, not ready yet

正直 まだ準備はできてないけど

 

 

ミンニ

I want it! Stay here

欲しいの!ここにいて

 

Don't sway, seek dreams

揺らがない 夢を追い求めて

 

I wanna make my passion last forever

私の情熱を永遠に続けたい

 

Stay here, where my hopes play

ここにいて 希望が遊ぶ場所で

 

With every heartbeat, my resolve is bright yeah

心臓の鼓動が鳴る度に 私の決意は輝いてるよ

 

 

ソヨン

Turn up, but wait!

盛り上がろう でも待って!

 

Maybe, you'll be surprised

驚くかもしれないけど

 

Runaway, step back, my future's mine

逃げ出して 一歩引いて 私の未来は私のもの

 

シュファ

Stay here

ここにいるわ

 

Don't sway, seek dreams

揺らがない 夢を追い求めて

 

I wanna make my passion last forever

私の情熱を永遠に続けたい

 

 

ソヨン

Ayy きだりん さむ Wanna be high yeah

Ayy 기다린 삶 Wanna be high yeah

待ち望んだ人生 高みに行きたい

 

いるぷんいるちょが ねげん Make up break up step up

1분1초가 내겐 Make up break up step up

一分一秒がメイクアップ 別れ ステップアップ

 

Everyday keep my head up

毎日頭を上げ続けて

 

Is that true? Really?

それは本当?本当に?

 

Don't be silly!

バカなこと言わないで!

 

No matter what なん なるる みど

No matter what 난 나를 믿어

何があっても私は自分を信じるわ

 

Yeah, just feelin' my vibe

そう 自分の勘を感じてるだけ

 

 

シュファ

I want it, ah ah

欲しいの

 

I'll take it away

奪い取るわ

 

ミンニ

My touch, my view, it's all mine

私のタッチ 私の視界 すべて私のもの

 

シュファ

I want it, ah ah

欲しいの

 

I'll take it away

奪い取るわ

 

ミヨン

Shaping a future uniquely mine

私だけの未来を形作る

 

 

ウギ

I want it! Stay here

欲しいの!ここにいて

 

Don't sway, seek dreams

揺らがない 夢を追い求めて

 

I wanna make my passion last forever

私の情熱を永遠に続けたい

 

Stay here, where my hopes play

ここにいて 希望が遊ぶ場所で

 

With every heartbeat, my resolve is bright yeah

心臓の鼓動が鳴る度に 私の決意は輝いてるよ

 

 

ミヨン

Turn up, but wait!

盛り上がろう でも待って!

 

Maybe, you'll be surprised

驚くかもしれないけど

 

Runaway, step back, my future's mine

逃げ出して 一歩引いて 私の未来は私のもの

 

シュファ

Stay here

ここにいるわ

 

Don't sway, seek dreams

揺らがない 夢を追い求めて

 

I wanna make my passion last forever

私の情熱を永遠に続けたい

 

 

ウギ

Beautiful

美しい

 

ミンニ

(My purpose)

(私の目的)

 

ウギ

And now I see the light

そして今 光が見える

 

ミンニ

(That's my light)

(それが私の光)

 

I think this is time

今がその時だと思う

 

I begin to glow it up

私は輝き始める

 

Yeah, I'm the future now

そう 私は今 未来なんだ

 

 

ミンニ

Stay here

ここにいて

 

Don't sway, seek dreams

揺らがない 夢を追い求めて

 

I wanna make my passion last forever

私の情熱を永遠に続けたい

 

Stay here, where my hopes play

ここにいて 希望が遊ぶ場所で

 

With every heartbeat, my resolve is bright yeah

心臓の鼓動が鳴る度に 私の決意は輝いてるよ

 

 

ソヨン

Turn up, but wait!

盛り上がろう でも待って!

 

Maybe, you'll be surprised

驚くかもしれないけど

 

Runaway, step back, my future's mine

逃げ出して 一歩引いて 私の未来は私のもの

 

ミンニ

Stay here

ここにいるわ

 

Don't sway, seek dreams

揺らがない 夢を追い求めて

 

I wanna make my passion last forever

私の情熱を永遠に続けたい