かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

Halsey, SUGA - 『Lilith』【和訳歌詞/パート分け】

  BTS・SUGAとホールジーのコラボ曲「Lilith」の和訳歌詞、パート分けを紹介します。

https://is5-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music116/v4/75/67/a6/7567a643-a3ec-7f1a-53fa-02eb8abe1b87/23UMGIM44277.rgb.jpg/316x316bb.webp

2023.06.05
Halsey, SUGA - Lilith (Diablo IV Anthem)

www.youtube.com

 

 

 

 

 

 

SUGA Halsey


 

 

 

 

Halsey

The more that you have, the more that they take

持っているものが多いほど 奪われていくもの

 

 

Well, I'm perfection when it comes to indiscretion

まあ 私は無礼に関しては完璧

 

Might fuck around and just succumb to my

たぶんちょっと乱暴になってしまうかもしれない

 

Aggression

攻撃的な一面もあるけど

 

I taste blood and it’s turned to an obsession

血を味わって それが執着に変わっていく

 

Baby, I'm confessin', yeah

そうね 告白するわ

 

You got me thinkin' that I was too mean

君は私が少し意地悪だったって思ってるみたい

 

Well, everything that I say, I believe

まあ 私が言うことはすべて信じてるけど

 

Tuck a knife with my heart up my sleeve

心にナイフを隠し 袖から見せるようにして

 

And change like a season, reason for nothin'

季節のように変わり続けるの 理由なんてなくても

 

I am disruptive, I've been corrupted

私は混乱を引き起こして 腐敗しちゃったの

 

And by now, I don't need a fuckin' introduction

もう今さら馬鹿げた紹介はいらないわ

 

I been gone 'cause I been on this road too long

ここに居すぎたみたい だから私は去って行くの

 

 

You know I get too caught up in a moment

君は知ってるはず 私は一瞬で夢中になりすぎちゃうの

 

I can't call it love if I show it

それが愛と呼べるかどうか 自分でもわからなくなる

 

I just fuck things up if you noticed

気づいたらいつも何かを台無しにしちゃうの

 

Have you noticed? Tell me, have you noticed?

気づいてる?教えて 気づいてる?

 

I get too caught up in a moment

私は一瞬で夢中になりすぎちゃうの

 

I can't fall in love if I show it

愛に落ちることもできないくらい 自分を見せたら

 

I just fuck things up if you noticed

気づいたらいつも何かを台無しにしちゃうの

 

Have you noticed? Tell me, have you noticed?

気づいてる?教えて 気づいてる?

 

 

I got a problem doin' things I'm not supposed to

やってはいけないことをしてしまうのが問題

 

But you did anything I told you

でも 君は私が言ったことを何でもしてくれた

 

Cause you'd let anybody with a body control you

君は誰にでも操れられることを選んだから

 

And you know it too

それを君自身もわかってるよね

 

You got me feelin' like I been too mean

君は私が少し意地悪だったって感じてるみたい

 

And everything that I say, I believe

私が言うことはすべて 私は信じている

 

Tuck a knife with my heart up my sleeve

心にナイフを隠し

 

And fuck like a demon, do it like nothin'

悪魔のように交わる 何もかもがどうでもよくなって

 

I am disgustin', I've been corrupted

私は嫌われ者で 腐敗してしまった

 

And by now, I don't need no help to be destructive

もう今さら 破壊的になるための助けはいらないんだ

 

I been gone, yeah, I been on this road too long

ここに居すぎたみたい だから私は去って行くの

 

 

SUGA

I know you get too caught up in a moment

君が一瞬で夢中になりすぎるのは僕もわかっているさ

 

You can't call it love if you show it

それが愛と呼べるかどうか 君もわからなくなっている

 

We just fuck things up, yeah, I noticed

気づいたら僕たちはいつも何かを台無しにしちゃう

 

Yeah, I noticed, hear me, yeah, I noticed

そうだ 気付いたんだ 聞いてくれ

 

Step out of the moment

この瞬間から抜け出して

 

That's been trappin' you in all this negativity of hatred and insanity

全てのネガティブさや憎しみ 狂気に囚われてしまった

 

Don't dwell on the past, it's time to make a change

過去にこだわることなく 変化を起こす時が来たんだ

 

Look around, believe in what you see, I have returned to hell

周りを見渡して 目の前のものを信じてごらん 僕は地獄に戻ってきたんだ

 

 

SUGA

Halsey

You know I get too caught up in a moment

君は知ってるはず 私は一瞬で夢中になりすぎちゃうの

 

I can't call it love if I show it

それが愛と呼べるかどうか 自分でもわからなくなる

 

I just fuck things up if you noticed

気づいたらいつも何かを台無しにしちゃうの

 

Have you noticed? Tell me, have you noticed?

気づいてる?教えて 気づいてる?

 

I get too caught up in a moment

私は一瞬で夢中になりすぎちゃうの

 

I can't fall in love 'cause I'm focused

集中しているから恋に落ちることはできない

 

I just fuck things up if you noticed

気づいたらいつも何かを台無しにしちゃうの

 

Have you noticed? Tell me, have you noticed?

気づいてる?教えて 気づいてる?

 

 

Halsey

The more that you give away

与えれば与えるほど

 

The more that you have

持っているものが多ければ多いほど

 

More that you give away

君が与えるもの以上のもの

 

More that you have

君が持っているもの以上のもの

 

The more that you give away

与えれば与えるほど

 

The more that you have, the more that they take

与えれば与えるほど もっと手に入れるの