かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

aespa -『Better Things』【和訳歌詞/パート分け】

 aespaの英語シングル「Better Things」の和訳歌詞、パート分けを紹介します。

 Better Things

2023.08.17
’Better Things'
aespa エス

www.youtube.com

カリナ ジゼル ウインター ニンニン

 

 

 


 

 

 

 

 

カリナ

Oh Got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Do with my time than you

君なんかに時間を使うよりもね

 

ニンニン

Oh I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time Do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

 

ウインター

I wasn’t ever sure

いつも確信がなかったの

 

that I loved you

君を愛しているのかどうか

 

But I was always sure

でもいつも確信してたわ

 

you would let me down

きっと君は私を失望させるって

 

I wasn’t ever sure

いつも確信が持てなかった

 

if I’d trust you

君を信じられるのかって

 

ジゼル

But I’m so goddamn sure

でもこれだけは確かなこと

 

my energy is

私のエネルギーは

 

just too precious to waste

貴重すぎて無駄はできないわ

 

So now you, Now you wanna

だから今 君は今

 

 

ニンニン

Know me, wanna know me

私を知りたがっている

 

You wanna know all about me,

君は私のことをすべて知りたいのね

 

wanna know about me

私を知りたがっているわ

 

But he can’t have me

でも彼は私を手に入れることができないわ

 

Cuz I left him alone

だって私は彼を捨てたから

 

ジゼル

You know you wanna know me,

私のことを知りたいんでしょ

 

you wanna know me

私を知りたがっているわ

 

You wanna know all about me,

君は私のことをすべて知りたいのね

 

wanna know about me

私を知りたがっているわ

 

But he can’t have me

でも彼は私を手に入れることができないわ

 

Cuz I’m gone no no know

だって私はもう去ってしまったから

 

 

カリナ

That I - I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Do with my time than you

君なんかに時間を使うよりもね

 

ウインター

Oh I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Break it down

 

 

ニンニン

Oh Better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Do with my time than you

君なんかに時間を使うよりもね

 

ジゼル

Yes

 

 

ニンニン

Wasn’t ever sure if I loved you

今まで君を愛しているか確信が持てなかった

 

But I was always sure you would have loved me back

でもいつも君が私を愛してくれると確信していたの

 

ウインター

You had me right right right at my weakest Yeah

君は私が一番弱っている時に支えてくれたけど

 

カリナ

Now you’re hurting

今 君は傷ついて

 

I can see you’re mad

怒っているのが見えるわ

 

cuz you’re never gonna get that back now

君はもう二度と私を手に入れられないから

 

I know you wanna

だから君は

 

 

ウインター

Know me, wanna know me

私を知りたがっている

 

You wanna know all about me,

君は私のことをすべて知りたいのね

 

wanna know about me

私を知りたがっているわ

 

But he can’t have me

でも彼は私を手に入れることができないわ

 

Cuz I left him alone

だって私は彼を捨てたから

 

カリナ

You know you wanna know me,

私のことを知りたいんでしょ

 

you wanna know me

私を知りたがっているわ

 

You wanna know all about me,

君は私のことをすべて知りたいのね

 

wanna know about me

私を知りたがっているわ

 

But he can’t have me

でも彼は私を手に入れることができないわ

 

Cuz I’m gone no no know

だって私はもう去ってしまったから

 

 

ニンニン

That I - I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Do with my time than you

君なんかに時間を使うよりもね

 

ジゼル

Oh I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Break it down

 

 

 

カリナ

I’m sorry that it hurts you

ごめんね 君を傷つけてしまって

 

No I’m sorry I ain’t sorry

いや ごめんなんて思ってなくてごめんね

 

aespa big girls making money

aespaはお金を稼ぐビッグスター

 

ジゼル

aespa you’re our number 1 fan now

aespa 君は今私たちの一番のファン

 

You can only see me at our Sold out shows

君は完売ショーでしか私たちを見ることができないの

 

 

ALL

Will I ever go back (No)

私が戻ってくると思う?

 

Will I ever trip up (No)

後悔すると思う?

 

Will I ever pull up on him (No)

彼のところへ行くと思う?

 

ニンニン

Watch and see bout to

じっと見ていて

 

throw another rhythm on him

彼に私が新しいリズムを投げかけるところを

 

(Oh That I)

 

 

ALL

That I - I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Do with my time than you

君なんかに時間を使うよりもね

 

Oh I got better things to do with my time

私の時間を素敵なものにするわ

 

Better things to do with my time do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

Break it down

 

 

ウインター

I got better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

ニンニン

I got better things to do with my time

素敵な時間にしてくれるものがあるの

 

 

カリナ

I’m sorry that it hurts you

ごめんね 君を傷つけてしまって

 

No I’m sorry I ain’t sorry

いや ごめんなんて思ってなくてごめんね

 

aespa big girls making money

aespaはお金を稼ぐビッグスター

 

ニンニン

aespa you’re our number 1 fan now

aespa 君は今私たちの一番のファン

 

You can only see me at our Sold out shows

君は完売ショーでしか私たちを見ることができないの

 

 

ALL

Will I ever go back (No)

私が戻ってくると思う?

 

Will I ever trip up (No)

後悔すると思う?

 

Will I ever pull up on him (No)

彼のところへ行くと思う?

 

Watch and see bout to

じっと見ていて

 

throw another rhythm on him

彼に私が新しいリズムを投げかけるところを