かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

NLE Choppa, Kodak Black, Jimin of BTS, JVKE, & Muni Long – Angel Pt. 1【歌詞/和訳/パート分け】

 BTSジミンがフューチャリングで参加している映画「FAST X (ワイルド・スピード/ファイヤーブースト)」のメインテーマ曲『Angel Pt. 1』の歌詞、日本語訳を紹介します。

 ジミンと共に歌唱しているのはKodak Black、NLE Choppa、JVKE、Muni Longというメンバーたちです。

  ちな私のワイルドスピードスカイミッションのSee you againで止まってます。早く追いつかないと😂 

2023.05.18

FAST X | Angel Pt. 1 - NLE Choppa, Kodak Black, Jimin of BTS, JVKE, & Muni Long

www.youtube.com

 

Muni Long ジミン Kodak Black JVKE NLE Choppa


 

 

JVKE

Angel, don't fly so close to me

天使よ、俺にあまり近づきすぎないでくれ

 

I'll pull you down eventually

最後にはお前を引きずり下ろすから

 

You don't want to lose those wings

お前はその翼を失いたくないだろう

 

People like me break beautiful things

俺みたいな人間は美しいものを壊してしまうんだ

 

 

ジミン

Angel, don't fly so close to me

天使よ、俺にあまり近づきすぎないでくれ

 

I'm what you want, not what you need

俺は君の欲しいものにはなれるけど 本当に必要なものじゃない

 

You don't want to lose those wings

お前はその翼を失いたくないだろう

 

People like me break beautiful things

俺みたいな人間は美しいものを壊してしまうんだ

 

 

Kodak Black

I give it all up to ease your pain, yeah, I would do that all day

お前の痛みを和らげるためなら何でも捧げるよ、そう、一日中だってやるさ

 

I stepped back from the game to keep you out of harm's way

お前を危険から遠ざけるために、このゲームから離れたんだ

 

Risk it all for the game but it take more than one person

ゲームのために全てを賭けるけど、それは1人では足りない

 

Two people one till I feel the same when you hurting

2人が1つになり、俺がお前が傷つくと同じように感じるまで

 

I was still in middle school when Givens had fled the whip

俺がまだ中学生だった頃、奴は鞭を振り下ろしたんだ

 

Bodies were dropping before we ever knew 'bout the truck

次々と遺体が転がる中 俺は全くもって無知だった

 

We gon' be family no matter what way this go, brother

たとえどんな方向に進んでも俺たちは家族だよ、兄弟

 

From the ugly corner where everybody betray each other

誰もがお互いを裏切る醜い場所から

 

 

I let you hang in the jets

俺はお前をジェットに乗せて

 

I let you bang with my set

それから俺の女を抱かせてやる

 

Put you before my own flesh

お前を自分の身よりも大事にするのに

 

Like why'd I ever do that?

なぜそんなことをしたんだろう?

 

Me and the streets got soul ties

俺とストリートは魂のつながりがあるんだ

 

The devil on my shoulder, he whisper but I told him

悪魔が肩に乗ってささやくけど、俺は彼に言ったよ

 

 

Muni Long

Angel, don't fly so close to me

天使よ、俺にあまり近づきすぎないで

 

I'll pull you down eventually

最終的にはお前を引きずり下ろすよ

 

You don't want to lose those wings

お前はその翼を失いたくないだろう

 

People like me break beautiful things

俺みたいな人間は美しいものを壊してしまうんだ

 

 

ジミン

Muni Long

Angel, don't fly so close to me

天使よ、俺にあまり近づきすぎないで

 

I'm what you want, not what you need

最終的にはお前を引きずり下ろすよ

 

You don't want to lose those wings

お前はその翼を失いたくないだろう

 

People like me break beautiful things

俺みたいな人間は美しいものを壊してしまうんだ

 

 

NLE Choppa

Generation curses of disloyalty

不誠実な世代の呪い

 

We breaking that

俺たちはそれを破っていくんだ

 

Lost my dog, got him back

愛犬を失ったけど取り戻した

 

Took him in, we shakin' back

受け入れた、俺たちは立ち直る

 

Struggle never broke us

苦境は俺たちを壊さなかった

 

It just made us who we is

むしろ俺たちを形作った

 

Losses taught a lot of lessons

敗北から多くの教訓を得て

 

Made the wins feel like blessings

勝利を祝福のように感じさせたのさ

 

 

Family all that you got at the end

最後には家族が全てだったんだ

 

Hope you get the message

メッセージが届くことを願っているよ

 

I ain't trying to make it without you

お前なしで成功しようとは思っていない

 

But if I got to then I got you

でも必要なら、お前を頼るさ

 

This ain't about me, it's about the whole cake

これは俺個人のことじゃない、全体のことさ

 

We can take a slice on a different day, just keep your plate

他の日に自分の目標を追求する準備をしておけばいい

 

God, family, hustle, goals

神、家族、多忙、目標

 

Heart, mind, body, soul

心、思考、体、魂

 

Watching out for street signs on a narrow road

狭い道路の交通標識に気をつけながら

 

Heaven at the end

終わりには天国

 

Praying for the lost souls with my angels

失われた魂を天使と共に祈っているんだ

 

 

JVKE

Don't you know?

わからないのか?

 

Don't you know?

わからないのか?

 

Don't you know?

わからないのか?

 

Don't you know?

わからないのか?

 

I don't wanna let you down

お前を失望させたくない

 

No, I'll never be perfect

いや、完璧にはなれない

 

JVKE

Muni Long

Never want to see you hurting

お前を傷つけたくないんだ

 

 

Muni Long

You should go

お前は行くべきだ

 

You should go

お前は行くべきだ

 

Get away fast

速く逃げるべきだ

 

A hundred on the dash tonight

今夜は時速100マイルでぶっ飛ばすけど

 

Wish it didn't have to be this way

こんな状況にならなければいいのに

 

 

ジミン

JVKE

Muni Long

My angel, don't fly so close to me

俺の天使よ、あまりにも近くで飛び立たないで

 

I pull you down eventually

最終的にはお前を引きずり落とすから

 

You don't want to lose those wings

お前はその翼を失いたくないだろう

 

People like me break beautiful things

俺みたいな人間は美しいものを壊してしまうんだ

 

 

Angel, don't fly so close to me

天使よ、俺にあまり近づきすぎないで

 

I'm what you want, not what you need

俺は君の欲しいものにはなれるけど 本当に必要なものじゃない

 

You don't want to lose those wings

お前はその翼を失いたくないだろう

 

People like me break beautiful things

俺みたいな人間は美しいものを壊してしまうんだ