かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ITZY(イッジ) – Boys Like You【和訳/歌詞/パート分け】

  ITZYの英語シングル曲『Boys Like You』のかなるび、和訳歌詞、パート分けを紹介します。王道の洋楽でめちゃくちゃ好きです❤なんかMaroon5が久々に聞きたくなるそんな感じ。。。

 動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/083/091/555/83091555_1666258125613_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

2022.10.21
ITZY “Boys Like You” 
www.youtube.com

 

 

 

 

 

 

 

 

イェジ リア リュジン チェリョン ユナ


リア

Why you calling me up saying sorry again

どうしてまた電話してきて謝るの?

 

Already told you we’re done

もう終わったって言ったのに

 

What didn’t you get?

何が分からないの?

 

イェジ

Don’t forget you’re the one

あなたがその人だってこと忘れないで

 

that tried to get with my friends

私の友達に手を出したくせに

 

the end the end the end the end

もうおしまいよ

 

 

リュジン

Well you must be going crazy

君はどうかしてるよ

 

thinking I’ll be back, I’m sorry

私が戻ってくると思った? ごめんね

 

Cause you’re crying like a baby

もし君が赤ちゃんのように泣いたら

 

but do I look like your mommy?

ママみたいに慰めてあげると思う?

 

ユナ

Take a look into that mirror

鏡を見て

 

if u wonder why u lost me

なぜ君は私を失ったのか不思議に思うなら

 

gotta sit down and shut up

座って黙ってて

 

you did it to yourself

自分でやったことでしょ

 

 

リア

Boy, gonna diss me? Boy, I’m so pissed

ねえディスるつもり?ねえ私はすごく怒ってるの

 

Boy, gonna miss me, Boy, you are dismissed

私がいなくて寂しい?君は捨てられたのよ

 

チェリョン

(リュジン)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

君のような男の子には引っかからないよ

 

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

私は君ような男の子に恋をしないわ

 

ユナ

(リュジン)

Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah

ねえ私とデートしたい? 時代遅れよ

 

Boy, wanna “What? No!” Boy, outta my way

何?無理!邪魔をしないで

 

イェジ

(ユナ)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

君のような男の子には引っかからないよ

 

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

私は君ような男の子に恋をしないわ

 

 

チェリョン

I see through sweet little lies and every excuse

甘い小さな嘘や言い訳を見抜く

 

when you start every fight, the blame is on you

君がふっかけてきた喧嘩なら 責任は君にあるの

 

リア

one red flag and I’m gone already onto

危険信号1発で もう私は行くわ

 

the next the next the next

次へ

 

 

ユナ

well you must be going crazy

君はどうかしてるよ

 

thinking I’ll be back, I’m sorry

私が戻ってくると思った? ごめんね

 

cause you’re crying like a baby

もし君が赤ちゃんのように泣いたら

 

but do I look like your mommy?

ママみたいに慰めてあげると思う?

 

リュジン

take a look into that mirror

鏡を見て

 

if you wonder why you lost me

なぜ君は私を失ったのか不思議に思うなら

 

gotta sit down and shut up

座って黙ってて

 

you did it to yourself

自分でやったことでしょ

 

 

イェジ

Boy, gonna diss me? Boy, I’m so pissed

ねえディスるつもり?ねえ私はすごく怒ってるの

 

Boy, gonna miss me, Boy, you are dismissed

私がいなくて寂しい?君は捨てられたのよ

 

リア

(ユナ)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

君のような男の子には引っかからないよ

 

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

私は君ような男の子に恋をしないわ

 

リュジン

(ユナ)

Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah

ねえ私とデートしたい? 時代遅れよ

 

Boy, wanna “What? No!” Boy, outta my way

何?無理!邪魔をしないで

 

チェリョン

(リュジン)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

君のような男の子には引っかからないよ

 

I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

私は君ような男の子に恋をしないわ

 

 

イェジ

(リア)

You can raise your voice,

大声で叫んでも

 

but know that you have no choice

もう君には選択の余地がないんだよ

 

don’t care what you do (you)

君が何をしようと気にしないわ

 

チェリョン

(リア)

You can raise your voice,

大声で叫んでも

 

but know that you have no choice

もう君には選択の余地がないんだよ

 

don’t care what you do (you)

君が何をしようと気にしないわ

 

 

リア

so turn around, walk away

だから振り向いて 立ち去るの

 

チェリョン

you made your bed, so you gotta lay

自分の寝床を作ったら そこにいなよ

 

get outta my way

私の邪魔をしないで

 

 

リュジン

Boy, gonna diss me? Boy, I’m so pissed

ねえディスるつもり?ねえ私はすごく怒ってるの

 

Boy, gonna miss me. Boy, you are dismissed

私がいなくて寂しい?君は捨てられたのよ

 

イェジ

(ユナ)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

君のような男の子には引っかからないよ

 

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

私は君ような男の子に恋をしないわ

 

ユナ

(リア)

Boy, wanna date me? Boy, outta date, yeah

ねえ私とデートしたい? 時代遅れよ

 

Boy, wanna “What? No!” Boy, outta my way

何?無理!邪魔をしないで

 

チェリョン

(リュジン)

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

君のような男の子には引っかからないよ

 

Cuz I don’t fall for boys like you (I don’t fall for)

私は君ような男の子に恋をしないわ

 

 

イェジ

(ユナ)

You can raise your voice,

大声で叫んでも

 

but know that you have no choice

もう君には選択の余地がないんだよ

 

don’t care what you do (you)

君が何をしようと気にしないわ

 

チェリョン

(ユナ)

You can raise your voice,

大声で叫んでも

 

but know that you have no choice

もう君には選択の余地がないんだよ

 

don’t care what you do (you)

君が何をしようと気にしないわ

 

 

リア

Oh you

ねえ