かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ジヒョ(TWICE) -『Talkin' About It (feat. 24kGoldn)』【歌詞/かなるび】

 TWICEジヒョのソロデビューアルバム「ZONE」よりアメリカ人ラッパー24kGoldnをフューチャリングした「Talkin' About It (feat. 24kGoldn)」の和訳歌詞、パート分けを紹介します。

2023.08.18
’Talkin' About It (feat. 24kGoldn)'
ジヒョ

www.youtube.com

 

 

 

 

ジヒョ 24kGoldn


 

 

 

 

 

ジヒョ

Up in my face, up in my space

私の目の前で 私のスペースで

 

Life got me workin’ for a clean slate

人生が私に新たなスタートを切れるように動き始めた

 

Might lose my mind

気が狂いそうよ

 

Until you come by

君が来てくれるまで

 

So we can be done with all these bright lights

だから これらの明るい光を全部終わらせよう

 

And everyone everyone everyone

みんなが

 

tryna know about our life

私たちの人生について知ろうとしてる

 

Cause they know ya they know

だって彼らは知っているから

 

that we rare and we ain’t gonna happen twice

私たちは珍しくて もう二度と現れない

 

 

Talk about

話してる

 

We always gonna be the thing they talk about

私たちは常に話題になるでしょうね

 

It’s way too loud

うるさすぎるわ

 

Let em’ talk it out

好きに言わせておけばいい

 

We always gonna be the thing they talk about

私たちは常に話題になるでしょうね

 

I don’t think they know

彼らは何も知らないわ

 

 

Oh oh oh oh oh

 

Talkin’ about it

話してる

 

Oh oh oh oh oh

 

Talkin’ talkin’ about it

話してる

 

Mm mm mmmm

 

Mm mm mmmm

 

Oh oh oh oh oh

 

I’m still the one who’s in control

まだ主導権を握っているのは私よ

 

 

This kind of thing is way too magical

こういうのは魔法のように思えて

 

Could barely stay down on the low

低いところにいるのがやっとだったわ

 

Up on a stage

ステージの上で

 

We make it so theatrical

とても劇的に演じている私たち

 

And when the lights go down

そして照明が落ちると

 

we’re putting on the real show

私たちの本当のショーが幕を開けるの

 

 

Talk about

話してる

 

We always gonna be the thing they talk about

私たちは常に話題になるでしょうね

 

It’s way too loud

うるさすぎるわ

 

Let em’ talk it out

好きに言わせておけばいい

 

We always gonna be the thing they talk about

私たちは常に話題になるでしょうね

 

I don’t think they know

彼らは何も知らないわ

 

 

Oh oh oh oh oh

 

Talkin’ about it

話してる

 

Oh oh oh oh oh

 

Talkin’ talkin’ about it

話してる

 

Mm mm mmmm

 

Mm mm mmmm

 

Oh oh oh oh oh

 

I’m still the one who’s in control

まだ主導権を握っているのは私よ

 

 

24kGoldn

I said there’s nothing left to talk about

もう話すことは何もないと言ったね

 

Cause you're here so who cares

君がここにいるから 気にしないんだ

 

what they talkin’ about

彼らが何を話していようが

 

It’s unfair that we can’t be ourselves together

一緒に自分らしくいられないのは不公平だ

 

ジヒョ

24kGoldn

Runaway let’s leave the pressure

逃げよう プレッシャーから逃れよう

 

You are all I need forever

僕が永遠に必要とするのは君だけ

 

24kGoldn

Brand new me moving too fast

新しい僕はとても速いよ

 

2023 I’m in a new bag

2023年 新しいことをはじめよう

 

Undercover denims with the good Raf

ラフシモンズとアンダーカバーのデニムを合わせて

 

And if they talking give em

もしヤツらが俺たちのことを噂してるなら

 

something to look at dang

見せつけてやればいいんだ

 

ジヒョ

24kGoldn

Ride around Seoul where my roof at

ソウルを走り回ろう 屋根はどこかな

 

Ain't nowhere for you and me to sneak past

君と僕がこっそり通り抜けられる場所なんてない

 

24kGoldn

Cheongdam-dong blowing real cash

清潭洞で本物の現金をばらまこう

 

And I got Jihyo with me

俺がジヒョと一緒に居るときは

 

ジヒョ

24kGoldn

better not talk back

口答えしないのが身のためだ

 

 

 

ジヒョ

Oh oh oh oh oh

 

Talkin’ about it

話してる

 

Oh oh oh oh oh

 

Talkin’ talkin’ about it

話してる

 

Mm mm mmmm

 

Mm mm mmmm

 

Oh oh oh oh oh

 

I’m still the one who’s in control

まだ主導権を握っているのは私よ