かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

リサ(BLACKPINK) -『ROCKSTAR』【日本語和訳/歌詞】

  BLACKPINK リサのシングル「ROCKSTAR」の和訳歌詞を紹介します。

2024.06.28

Rockstar
LISA リサ

www.youtube.com

 


 

Gold teeth sitting on the dash she a rockstar

ゴールドの歯で車に乗る 彼女はロックスター

 

Make your favorite singer wanna rap baby lala

君の好きな歌手もラップしたくなるくらい

 

Lisa can you teach me Japanese I said hai hai

「リサ 日本語教えてくれない?」って言われたら「はいはい」って言うわ

 

That’s my life life baby I’m a rockstar

それが私の人生 私はロックスター

 

 

Been on that mission boy they call me catch and kill

自分の道を突き進んでる  みんな私を「キャッチ&キル」って呼ぶ

 

I’m stealing diamonds make ‘em chase me for the thrill

ダイヤモンド盗んで スリルのために追いかけさせる

 

Been MIA BKK so pretty

バンコクに行ったけど どこも最高

 

Every city that I go’s my city

私が行く都市は どこだって私の街

 

 

Gold teeth sitting on the dash she a rockstar

ゴールドの歯で車に乗る 彼女はロックスター

 

Make your favorite singer wanna rap baby lala

君の好きな歌手もラップしたくなるくらい

 

Lisa can you teach me Japanese I said hai hai

「リサ 日本語教えてくれない?」って言われたら「はいはい」って言うわ

 

That’s my life life baby I’m a rockstar

それが私の人生 私はロックスター

 

 

I’m rockstar

私はロックスター

 

I’m a rockstar

私はロックスター

 

It’s not hype hype baby make you rock hard

ただの話題作りじゃない 君を熱狂させるわ

 

 

Make a wish babe

願い事をしてみて

 

Whatchu wanna do?

何をしたい?

 

Dippin’ in and outta big cities like they ponzu

大都市を行ったり来たり まるでポン酢みたいに

 

It’s a good life, it’s an attitude,

最高の人生 それが私のスタイル

 

put it on the calendar and tell me when to come thru

カレンダーに書いて いつ来るか教えてね

 

Yes yes, I can spend it

そう お金は使っちゃう

 

Yes yes, no pretendin’

そう 嘘偽りない姿で

 

Tight dress, LV sent it

タイトなドレス LVが送ってきた

 

Oh shit - LISA reppin’

これがリサだよ

 

 

Been on that mission boy they call me catch and kill

自分の道を突き進んでる  みんな私を「キャッチ&キル」って呼ぶ

 

I’m stealing diamonds make ’em chase me for the thrill

ダイヤモンド盗んで スリルのために追いかけさせる

 

Been MIA BKK so pretty

バンコクに行ったけど どこも最高

 

Every city that I go’s my city

私が行く都市は どこだって私の街

 

 

Gold teeth sitting on the dash she a rockstar

ゴールドの歯で車に乗る 彼女はロックスター

 

Make your favorite singer wanna rap baby lala

君の好きな歌手もラップしたくなるくらい

 

Lisa can you teach me Japanese I said hai hai

「リサ 日本語教えてくれない?」って言われたら「はいはい」って言うわ

 

That’s my life life baby I’m a rockstar

それが私の人生 私はロックスター

 

 

I’m rockstar

私はロックスター

 

I’m a rockstar

私はロックスター

 

It’s not hype hype baby make you rock hard

ただの話題作りじゃない 君を熱狂させるわ

 

 

Ooooo and the music going

音楽が流れてる

 

Ooooo and the girls are posing

女の子たちがポーズをとってる

 

Don’t it get you in the mood

これで気分が盛り上がるでしょ?