かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ジョングク(BTS) -『3D』【歌詞/和訳】

 BTSジョングクによる2枚目のソロシングル「3D」の和訳を紹介します。

※途中のJack Harlowのラップは翻訳……するのやめました😒

2023.09.29
3D

www.youtube.com

 


 

 

1, 2, 3D

 

 

I can’t touch you through the phone

電話じゃ君に触れることはできないし

 

Or kiss you through the universe

宇宙を越えてキスをすることもできない

 

In another time zone

別のタイムゾーン

 

It’s the only time I can’t reverse

逆戻りできない唯一の時間

 

 

But when there’s 2 dimensions

2つの次元があったとしても

 

There’s only 1 I’m missing

その1つが足りないんだ

 

And if you feel alone

もし君が孤独を感じているなら

 

You don’t have to feel that no more

もうそれを感じる必要はないよ

 

 

I just wanna see you like that

そんな君を見たいだけなんだ

 

See you like that, uh uh

君を見たいだけなんだ

 

 

So if you’re ready

準備ができたら

 

And if you’ll let me

僕にそうさせてくれるなら

 

I wanna see it

見てみたいんだ

 

In motion

動いている

 

In 3D

3Dで

 

 

You won’t regret me

きっと君は後悔しないよ

 

Champagne confetti

シャンパンに紙吹雪

 

I wanna see it

僕は見てみたいんだ

 

In motion

動いている

 

In 3D

3Dで

 

 

‘Cause you know how I like it girl

僕がそれが好きなんだって知ってるでしょ?

 

3D

 

You know how I like it girl

僕がそれが好きなんだって知ってるでしょ?

 

3D

 

 

Body to body to body to body to body

体から体へと

 

You and me baby you know, that we got it

君と僕 そうわかってる

 

So don’t go getting me started

だから僕を興奮させないで

 

‘Cause you know I get hot hearted

僕が熱くなるのは知ってるでしょ?

 

Baby oh baby oh baby you making me crazy

君は僕を狂わせて

 

Rain rain rain you can’t fake it

偽ることはできない

 

You give me brand new emotion

君は僕に新しい感情を与えてくれる

 

You got me drinking that potion

そのポーションを飲ませるんだ

 

 

I just wanna see you like that

そんな君を見たいだけなんだ

 

See you like that, uh uh

君を見たいだけなんだ

 

 

So if you’re ready

準備ができたら

 

And if you’ll let me

僕にそうさせてくれるなら

 

I wanna see it

見てみたいんだ

 

In motion

動いている

 

In 3D

3Dで

 

 

You won’t regret me

きっと君は後悔しないよ

 

Champagne confetti

シャンパンに紙吹雪

 

I wanna see it

僕は見てみたいんだ

 

In motion

動いている

 

In 3D

3Dで

 

 

‘Cause you know how I like it girl

 

3D

 

You know how I like it girl

 

3D

 

‘Cause you know how I like it girl

僕がそれが好きなんだって知ってるでしょ?

 

3D

 

You know how I like it girl

僕がそれが好きなんだって知ってるでしょ?

 

3D

 

 

So if you’re ready

準備ができたら

 

And if you’ll let me

僕にそうさせてくれるなら

 

I wanna see it

見てみたいんだ

 

In motion

動いている

 

In 3D

3Dで

 

 

You won’t regret me

きっと君は後悔しないよ

 

Champagne confetti

シャンパンに紙吹雪

 

I wanna see it

僕は見てみたいんだ

 

In motion

動いている

 

In 3D

3Dで

 

 

‘Cause you know how I like it girl

 

3D

 

You know how I like it girl

 

3D

 

‘Cause you know how I like it girl

僕がそれが好きなんだって知ってるでしょ?

 

3D

 

You know how I like it girl

僕がそれが好きなんだって知ってるでしょ?

 

3D