かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

LISA (リサ) of BLACK PINK – SAY SO (Doja Cat cover)【日本語訳/かなるび/歌詞】

Chorus

デェィ ドゥ ナイ ツゥ モォニン キィ ウィドゥミ イン ダ モォメン

Day to night to morning, keep with me in the moment

昼、夜、朝と この瞬間の私と一緒にいて

 

アィド レッチュウ ヘェダァ ノゥンイッ ワイ ドンチュ セイ ソォ

I'd let you had I known it, why don't you say so?

わかってたならそうしたのに なぜそう言ってくれないの?

 

ディドゥン イィブン ノォディス ノゥ パンチィズ レフチュウ ロォウイ

Didn't even notice, no punches left to roll with

気がつかなかったわ  何も問題はないのに

 

ユ ガットゥ キィミィ フォゲス ユ ワニ セイ ソォ

You got to keep me focused; you want it? Say so

私に集中してよ 欲しいってそう言ってよ

 

デェィ ドゥ ナイ ツゥ モォニン キィ ウィドゥミ イン ダ モォメン

Day to night to morning, keep with me in the moment

昼、夜、朝と この瞬間の私と一緒にいて

 

アィド レッチュウ ヘェダァ ノゥンイッ ワイ ドンチュ セイ ソォ

I'd let you had I known it, why don't you say so?

わかってたならそうしたのに なぜそう言ってくれないの?

 

ディドゥン イィブン ノォディス ノゥ パンチィズ レフチュウ ロォウイ

Didn't even notice, no punches left to roll with

気がつかなかったわ  何も問題はないのに

 

ユ ガットゥ キィミィ フォゲス ユ ワニ セイ ソォ

You got to keep me focused; you want it? Say so

私に集中してよ 欲しいってそう言ってよ

 

Rap

ツェミ ワラ ワナ ヒヤ アァイドンケェ

Tell me what I wanna hear, I don't care

聞きたいことを教えてよ 気にしないから

 

ウェダ ユゥ ニィデェ デェ ユ ドォン ボォイ アゥラ ヒヤ

Whether you need it though you don't, boy, I'm outta here

本心は別として 私はここから出て行くね

 

セィ アイ ミィン セラビィ ライカ ドン シェ ノォ

Say I'm mean, c'est la vie, like I don't share no

「これが人生」って言いたいの

 

アィ ミィン ワダ セェイ アン ラァウダ クレァ

I mean what I say, say it loud and clear

みんな私が言ったことになるから はっきりと言うわ

 

ガォ リル ブレ アディチュウ モデナン イナフ

I got a little bit of attitude, more than enough

もう十分に態度に出てる

 

ソライ ウェバ ユ コォミ ライ ワ ドゥユワァン

So like, whenever you call, I'm like, what do you want?

いつでも電話してよ  何が欲しいの?

 

オ ライク ネブァ ユドン ユ フォン ブロォクン オ サァン

Or like whenever you don't, your phone broken or something?

電話がない時は あなたの電話が壊れたのかな?

 

ウェディイィッ ジャス モォン オォ サァン

Well, if it is, just come over or something

もしそうなら こっちに来てほしいよ

 

アン ウィ クッ セェイ アラティン ダッ ウィ ネブァ セイ

And we could say all the things that we never say

私たちが絶対言わないことを全部言えたわ

 

セイイッ ハァウ イディ イィズンイッ ハァウ セッツミィ

Say it how it is, that isn't how it's said to me

ありのままを言えばいい それは私に言われたことじゃないでしょ

 

セイ ワッ ソ ユ マァイン アドン マァイン アィクドゥ テェイクモォ

Say what's on your mind, I don't mind, I could take more

気になることは何でも言ってよ 私は気にしないよ

 

セ ダチュ クッビィ チュルゥ トゥ ミィ イッフュ セェイ ソォ

Say that you could be true to me? If you say so

もし言えるなら あなたは私に本心を見せてくれる?

 

Chorus

デェィ ドゥ ナイ ツゥ モォニン キィ ウィドゥミ イン ダ モォメン

Day to night to morning, keep with me in the moment

昼、夜、朝と この瞬間の私と一緒にいて

 

アィド レッチュウ ヘェダァ ノゥンイッ ワイ ドンチュ セイ ソォ

I'd let you had I known it, why don't you say so?

わかってたならそうしたのに なぜそう言ってくれないの?

 

ディドゥン イィブン ノォディス ノゥ パンチィズ レフチュウ ロォウイ

Didn't even notice, no punches left to roll with

気がつかなかったわ  何も問題はないのに

 

ユ ガットゥ キィミィ フォゲス ユ ワニ セイ ソォ

You got to keep me focused; you want it? Say so

私に集中してよ 欲しいってそう言ってよ

 

デェィ ドゥ ナイ ツゥ モォニン キィ ウィドゥミ イン ダ モォメン

Day to night to morning, keep with me in the moment

昼、夜、朝と この瞬間の私と一緒にいて

 

アィド レッチュウ ヘェダァ ノゥンイッ ワイ ドンチュ セイ ソォ

I'd let you had I known it, why don't you say so?

わかってたならそうしたのに なぜそう言ってくれないの?

 

ディドゥン イィブン ノォディス ノゥ パンチィズ レフチュウ ロォウイ

Didn't even notice, no punches left to roll with

気がつかなかったわ  何も問題はないのに

 

ユ ガットゥ キィミィ フォゲス ユ ワニ セイ ソォ

You got to keep me focused; you want it? Say so

私に集中してよ 欲しいってそう言ってよ