かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

H1-KEY -『Thinkin' About You』【和訳/歌詞/パート分け】

 H1-KEYの英語シングル『Thinkin' About You』の和訳・パート分けを紹介します。

2024.01.19
'Thinkin' About You '

H1-KEY

www.youtube.com

ソイ リイナ フィソ イェル


フィソ

Don’t you realize

ねえわかってる?

 

Blessing from the skies don’t come that easy

空からの降ってくるラッキーなんてそんな簡単にないのに

 

why do you leave me

どうして私から去るの?

 

 

イェル

I know I’m the one

私しかいないはずなのに

 

Why you say you’re done

どうして君は「終わりだ」なんて言うの?

 

Less is enough

少なくても十分

 

I’ve got so much

私はたくさん手に入れたから

 

 

リイナ

You won't see me cry

泣いているところは見せないけど

 

But I’m not gonna lie

嘘をつくつもりはないよ

 

I’ve got these feelings

私の心の中では

 

In my heart beating

ドキドキしているから

 

 

ソイ

I might be a fool

バカなのかもしれない

 

if I lose my cool

冷静じゃないかもしれない

 

(But) It’s so much more than a fast run

速く走るよりも もっと速くて

 

 

 

フィソ

Cause I've been thinkin’ about

私は考えていたの

 

thinkin’ about you

君のことを考えていたの

 

Yeah I've been thinkin’ about

そう、私は考えていたの

 

the past and us two

過去と私たちのことを

 

リイナ

And I don't want you living in,

望んでなんかいないわ

 

living in regret

君が後悔しながら生きることを

 

When I know that I’m the best

私はわかっているの 私こそが

 

that you’ll ever get

君が手に入れられる最高のものだって

 

 

フィソ

Cause I've been thinkin’ about

私は考えていたの

 

thinkin’ about you

君のことを考えていたの

 

Yeah I've been thinkin’

そう、私は考えていたの

 

we’re meant to last us two

過去と私たちのことを

 

リイナ

And I don't want you living in,

望んでなんかいないわ

 

living in regret

君が後悔しながら生きることを

 

When I am the one you will never forget

私は君にとって絶対に忘れられない存在だから

 

 

Does she know you call

あの子は知ってるの? 君が

 

when you have withdrawals

禁断症状で電話しちゃうっていうこと

 

I know you're obsessed

君は取り憑かれているの

 

I’m messing with your head

私が君の頭を混乱させているから

 

 

イェル

She can not compete

あの子なんて比べ物にならないよ

 

You should be with me

君は私と一緒にいるべきなのに

 

Our love is more than a short crush

私たちの愛って短い恋なんかじゃないでしょ

 

 

ソイ

Remember the day

あの日を覚えてる?

 

when you walked out the door

君はドアを開けて出て行った

 

Left me in pieces cause I wanted more

求める私を粉々にしていったの

 

フィソ

It’s like my head and my heart are at war

まるで頭と心が戦争中みたいね

 

Nothing makes sense now

今は何の意味すら持たないの

 

no so come make me whole

だから私を助けてよ

 

 

I've been thinkin’ about thinkin’ about you

私は考えていたの 君のことを考えていたの

 

Yeah I've been thinkin’ about

そう、私は考えていたの

 

the past and us two

過去と私たちのことを

 

リイナ

And I don't want you living in,

望んでなんかいないわ

 

living in regret

君が後悔しながら生きることを

 

When I know that I’m the best

私はわかっているの 私こそが

 

that you’ll ever get

君が手に入れられる最高のものだって

 

 

フィソ

Cause I've been thinkin’ about

私は考えていたの

 

thinkin’ about you

君のことを考えていたの

 

Yeah I've been thinkin’

そう、私は考えていたの

 

we’re meant to last us two

過去と私たちのことを

 

リイナ

And I don't want you living in,

望んでなんかいないわ

 

living in regret

君が後悔しながら生きることを

 

When I am the one you will never forget

私は君にとって絶対に忘れられない存在だから

 

 

Ooh ooh ooh ooh

 

Ooh ooh ooh Ooh ooh ooh ooh

 

Ooh ooh ooh Ooh ooh ooh ooh

 

Ooh ooh ooh Ooh ooh ooh ooh

 

Ooh ooh ooh ooh

 

 

フィソ

Cause I've been thinkin’ about

私は考えていたの

 

thinkin’ about you

君のことを考えていたの

 

Yeah I've been thinkin’ about

そう、私は考えていたの

 

the past and us two

過去と私たちのことを

 

リイナ

And I don't want you living in,

望んでなんかいないわ

 

living in regret

君が後悔しながら生きることを

 

When I know that I’m the best that you’ll ever get

私はわかっているの 私こそが 君が手に入れられる最高のものだって

 

 

フィソ

Cause I've been thinkin’ about

私は考えていたの

 

thinkin’ about you

君のことを考えていたの

 

Yeah I've been thinkin’

そう、私は考えていたの

 

we’re meant to last us two

過去と私たちのことを

 

リイナ

And I don't want you living in,

望んでなんかいないわ

 

living in regret

君が後悔しながら生きることを

 

When I am the one you will never forget

私は君にとって絶対に忘れられない存在だから