かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

ナヨン(TWICE) -『NO PROBLEM (Feat. Felix of Stray Kids)』【パート分け/和訳/歌詞】

 TWICEナヨンのソロミニアルバム「IM NAYEON」よりスキズのピリクスをフューチャリングに迎えた『NO PROBLEM (Feat. Felix of Stray Kids)』のかなるび、日本語訳を紹介します。

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/082/781/282/82781282_1656034600098_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

2022.06.24
NAYEON – NO PROBLEM (Feat. Felix of Stray Kids)

www.youtube.com

 

 

 

 

 

 

 

 

IM NAYEON トラックリスト かなるび和訳歌詞
01. POP!
02. NO PROBLEM (Feat. Felix of Stray Kids)
03. LOVE COUNTDOWN (Feat. Wonstein)
04. CANDYFLOSS
05. ALL OR NOTHING
06. HAPPY BIRTHDAY TO YOU
07. 노을만 예쁘다 (SUNSET)


ナヨン

We stay up until the light

明るくなるまで起きていようよ

 

Sunrise in the morning

朝日が昇るまで

 

And I can’t wait until we reunite

また会えるのが待ちきれないの

 

I can help to ease your mind

君の心を癒すことができるわ

 

 

And even if you’re low, sometimes

君が時々落ち込んでいても

 

I can be the one to

私がそばにいて

 

Pick you all the way up

君を元気づけてあげる

 

Baby when you’re feeling down

気分が落ちてしまったら

 

You just gotta let me know

私に教えてね

 

 

No there ain’t no problem

問題ないわ

 

For love

愛のためなら

 

With you and I, tonight

君と私 今夜

 

No, nothing can stop us

そう 誰にも止められないの

 

This time

今回こそ

 

Doesn’t have to be complicated tonight

今夜は複雑じゃなくていいから

 

 

No, there ain’t no problem

問題なんてないわ

 

For love

愛のためなら

 

With you and I tonight

君と私 今夜

 

No, nothing can stop us

そう 誰にも止められないの

 

This time

今回こそ

 

Doesn’t have to be complicated

今夜は複雑じゃなくていいから

 

No, there ain’t no problem tonight

そう 今夜はなにも問題ないわ

 

 

For your heart I'm qualified

君の心を読む資格を持っているの

 

We don’t need no conversation

会話はいらない

 

We don’t have to say goodbye

さよならを言う必要もない

 

Cuz baby you got me right ooh

君は私をちゃんと理解してくれるでしょ

 

 

And even if you’re low, sometimes

君が時々落ち込んでいても

 

I can be the one to

私がそばにいて

 

Pick you all the way up

君を元気づけてあげる

 

Baby when you’re feeling down

気分が落ちてしまったら

 

Just pick up the phone

電話に出てね

 

 

No there ain’t no problem

問題ないわ

 

For love

愛のためなら

 

With you and I, tonight

君と私 今夜

 

No, nothing can stop us

そう 誰にも止められないの

 

This time

今回こそ

 

Doesn’t have to be complicated tonight

今夜は複雑じゃなくていいから

 

 

No there ain’t no problem

問題ないわ

 

For love

愛のためなら

 

With you and I, tonight

君と私 今夜

 

No, nothing can stop us

そう 誰にも止められないの

 

This time

今回こそ

 

Doesn’t have to be complicated

今夜は複雑じゃなくていいから

 

No there ain’t no problem tonight

そう 今夜はなにも問題ないわ

 

 

フィリックス

Ain’t no problem for love tonight

今夜の愛は問題ない

 

Come and ride with me,

一緒に来てよ

 

we can dance tonight

今夜踊ろう

 

Yeah under the stars tonight

そう 今夜星空の下で

 

Yeah your eyes shine

君の目は輝いて

 

brighter than neon lights uh

ネオンより明るいんだ

 

Bass loud, no we don't play

大音量のベース 僕らにはいらない

 

For your love yeah I will pray

君の愛のために 僕は祈るよ

 

 

Me and you thats, 1+1

君と僕で 1+1

 

Me and you

君と僕で 1+1

 

no ain’t nobody better come on

誰よりも近くにいるよ

 

 

ナヨン

And even if you’re low, sometimes

君が時々落ち込んでいても

 

I can be the one to

私がそばにいて

 

Pick you all the way up

君を元気づけてあげる

 

Baby when you’re feeling down

気分が落ちてしまったら

 

You just gotta let me know

電話に出てね

 

 

No there ain’t no problem

問題ないわ

 

For love

愛のためなら

 

With you and I, tonight

君と私 今夜

 

No, nothing can stop us

そう 誰にも止められないの

 

This time

今回こそ

 

Doesn’t have to be complicated tonight

今夜は複雑じゃなくていいから

 

 

No there ain’t no problem

問題ないわ

 

For love

愛のためなら

 

With you and I, tonight

君と私 今夜

 

No, nothing can stop us

そう 誰にも止められないの

 

This time

今回こそ

 

Doesn’t have to be complicated

今夜は複雑じゃなくていいから

 

ナヨン&フィリックス

No there ain’t no problem tonight

そう 今夜はなにも問題ない


 

スマートフォンの場合、下方より記事の検索、人気記事、月別アーカイブをご覧いただくことができます。