かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

TWICE(トゥワイス) - 『MOONLIGHT』【日本語和訳/歌詞/パート分け】

 TWICEの3rdアルバム「Formula of Love: O+T=˂3」より『MOONLIGHT』の日本語訳、歌詞、パート割りを紹介します。対訳には意訳を含みますのでご了承ください。 
動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。


2021.11.12
Formula of Love: O+T=˂3
『MOONLIGHT』

 

ナヨン ジョンヨン モモ

サナ ジヒョ ミナ

ダヒョン チェヨン ツウィ

 

 

 


ナヨン

Your eyes are glowing in the dark

君の目は暗闇の中で輝いて

 

Lighting the way to where you are

君がいる場所への道を照らしてくれる

 

Ain't nothing pulling us apart

何があっても私たちは離れないわ

 

When we're together

私たちは一緒にいるの

 

 

チェヨン

Diamonds are everywhere they are

ダイヤモンドはどこにだってある

 

all that I can see

私の目に映るすべてのもの

 

Close isn't close enough, for you to be to me

近いほどいいわ 私のそばにいて

 

I wanna be the air, be the air you breathe

私は君が吸う空気になりたいの

 

Hold you forever

君を永遠に抱きしめていたい

 

 

ミナ

Ooh all the stars above

空にあるすべての星は

 

Got nothin' on you baby

君にはかなわないよ

 

And your love is shining like the sky

君の愛は空のように輝いてる

 

But all I want tonight

でも私が今夜欲しいのは

 

 

ツウィ

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

ジョンヨン

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

サナ

Yoohoo

 

Yoohoo

 

Yoohoo

 

Yoohoo

 

 

ダヒョン

Summer it never had a chance

夏にはチャンスがなかったけど

 

Winter could melt inside your hands

冬は君の手の中で溶けていく

 

You do it all because you can

君ならできるから全部やってみようよ

 

Don't you forget it

それを忘れないで

 

 

ジヒョ

Ooh all the stars above

空にあるすべての星は

 

Got nothin' on you baby

君にはかなわないよ

 

And your love is shining like the sky

君の愛は空のように輝いてる

 

But all I want tonight

でも私が今夜欲しいのは

 

 

モモ

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

チェヨン

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

ジョンヨン

Yoohoo

 

Yoohoo

 

Yoohoo

 

Yoohoo

 

 

サナ

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

ミナ

Body on me

私の体の中

 

You know that I'm what you need

君が必要としているのは私だとわかっているでしょう

 

I'm your favorite recipe

私は君のお気に入りのレシピだから

 

Got that boss type of energy, yeah yeah

支配者みたいなエネルギーを手に入れて

 

 

ジヒョ

Baby boy, you got my heart

私の心に触れて

 

Craving your love, your touch

君の愛、君の手に触れたいの

 

Hope you don't mind

君が大丈夫って言ってくれるなら

 

Trying to take a trip under the moonlight

月明かりの下で旅をしない?

 

 

ナヨン

You the one that I want

私が欲しいのは君なの

 

In my feels so deep, like I'm in a dream

夢の中にいるような深い気持ちで

 

And I don't want to wake up

目覚めたくないよ

 

And it's all because of you, I'm sprung

君のおかげで私は幸せだから

 

All I think about is you and us

考えるのは 私たちのことばかり

 

You're all I want tonight

今夜は君だけが欲しいの

 

 

サナ

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

ジョンヨン

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

 

ミナ

Yoohoo

 

Yoohoo

 

Yoohoo

 

Yoohoo

 

 

ナヨン

You and I

君と私

 

Dancing in the moonlight

月明かりの中で踊るの

 

Kiss you when the moods right

ムードがいい頃にキスして

 

Baby, I don't want nobody else, but

もう君以外には誰もいらない

 

You and I

君と私だけ

 


 

 

Formula of Love: O+T=˂3 トラックリスト


リンクからかなるびに飛べます

01 SCIENTIST
02 MOONLIGHT 
03 ICON 
04 CRUEL
05 REAL YOU 
06 F.I.L.A (Fall In Love Again) 
07 LAST WALTZ
08 ESPRESSO
09 알고 싶지 않아 (REWIND) 
10 선인장 (CACTUS) 
11 PUSH & PULL
12 HELLO
13 1, 3, 2 
14 CANDY
15 The Feels (Korean Ver.) 
16 The Feels
17 SCIENTIST (R3HAB Remix)