かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

TWICE(トゥワイス) - 『Candy』【日本語和訳/歌詞/パート分け】

 TWICEの3rdアルバム「Formula of Love: O+T=˂3」より『Candy』の日本語訳、歌詞、パート割りを紹介します。対訳には意訳を含みますのでご了承ください。 


2021.11.12
Formula of Love: O+T=˂3
『Candy』

www.youtube.com

ナヨン ジョンヨン モモ

サナ ジヒョ ミナ

ダヒョン チェヨン ツウィ

 

 

 


 

ミナ

Like candy sugar so sweet

砂糖菓子のように甘くて

 

That's what it taste like when you're loving me

君が私を愛してくれる時の味がするの

 

 

 

モモ

Thinking 'bout you every night, I

毎晩あなたのことを考えているわ

 

I can't get enough

全然足りないくらい

 

ツウィ

And whenever I let you out of my sight, I

君が視界から消えてしまうと

 

I start to crave you too much

欲しくてたまらなくなるの

 

 

 

ジョンヨン

There's something 'bout your love that keeps me up

君の愛が私を支えてくれる

 

And the rush goes straight to my brain

その興奮が私の脳に直接伝わってくる

 

ダヒョン

But baby I don't wanna come unstuck

でも 私は止めたくないの

 

Don't wanna let the high go to waste, ah

この高揚感を無駄にしたくないの

 

 

 

サナ

Like candy sugar so sweet

砂糖菓子のように甘くて

 

That's what it taste like when you're loving me

君が私を愛してくれるとき どんな味がするのかな

 

ジヒョ

Coz baby when we're moving our feet

私たちが足を踏み出すと

 

You got me right where I wanna be

君は私が望むところに連れて行ってくれる

 

 

 

ALL

Candy sugar so sweet, darling

砂糖菓子はとても甘いの

 

Candy sugar so sweet

砂糖菓子はとても甘いの

 

Ohh, you're like

君はまるで

 

Candy sugar so sweet, darling

砂糖菓子はとても甘いの

 

Candy sugar so sweet

砂糖菓子はとても甘いの

 

 

 

 

チェヨン

Only you know the way to my heart

君だけが私の心の道を知っているわ

 

Like strawberry lemon on ice

氷の上のイチゴレモンのように

 

ナヨン

Everything feels like I'm back at the start, I

何もかもが初心に戻ったような気分になるの

 

I, I need it tonight

今夜はそんな気分が必要みたい

 

 

 

ツウィ

There's something 'bout your love that keeps me up

君の愛が私を支えてくれる

 

And the rush goes straight to my brain

その興奮が私の脳に直接伝わってくる

 

ダヒョン

But baby I don't wanna come unstuck

でも 私は止めたくないの

 

Don't wanna let the high go to waste, ah

この高揚感を無駄にしたくないの

 

 

 

ミナ

Like candy sugar so sweet

砂糖菓子のように甘くて

 

That's what it taste like when you're loving me

君が私を愛してくれるとき どんな味がするのかな

 

ナヨン

Coz baby when we're moving our feet

私たちが足を踏み出すと

 

You got me right where I wanna be

君は私が望むところに連れて行ってくれる

 

 

 

ALL

Candy sugar so sweet, darling

砂糖菓子はとても甘いの

 

Candy sugar so sweet

砂糖菓子はとても甘いの

 

Ohh, you're like

君はまるで

 

Candy sugar so sweet, darling

砂糖菓子はとても甘いの

 

Candy sugar so sweet

砂糖菓子はとても甘いの

 

 

 

ミナ

Like candy sugar so sweet

砂糖菓子のように甘くて

 

That's what it taste like when you're loving me

君が私を愛してくれるとき どんな味がするのかな

 

ナヨン

Baby when we're moving our feet

私たちが足を踏み出すと

 

You got me right where I wanna be, be, be, oh yeah

君は私が望むところに連れて行ってくれる

 

 

 

 

サナ(ナヨン)

Like candy sugar so sweet (Yeah, yeah, yeah)

砂糖菓子のように甘くて

 

That's what it taste like when you're loving me (Oh no, no)

君が私を愛してくれるとき どんな味がするのかな

 

ジヒョ(ナヨン)

Coz baby when we're moving our feet (Ooh)

私たちが足を踏み出すと

 

You got me right where I wanna be (Oh yeah)

君は私が望むところに連れて行ってくれる

 

 

 

ALL

Candy sugar so sweet, darling

砂糖菓子はとても甘いの

 

ALL(ジヒョ)

Candy sugar so sweet (Candy sugar, baby)

砂糖菓子はとても甘いの

 

ALL

Ohh, you're like

君はまるで

 

Candy sugar so sweet, darling

砂糖菓子はとても甘いの

 

Candy sugar so sweet

砂糖菓子はとても甘いの

 


 

 

あわせてよみたい

Formula of Love: O+T=˂3 トラックリスト
リンクからかなるびに飛べます

01 SCIENTIST
02 MOONLIGHT 
03 ICON 
04 CRUEL
05 REAL YOU 
06 F.I.L.A (Fall In Love Again) 
07 LAST WALTZ
08 ESPRESSO
09 알고 싶지 않아 (REWIND) 
10 선인장 (CACTUS) 
11 PUSH & PULL
12 HELLO
13 1, 3, 2 
14 CANDY
15 The Feels (Korean Ver.) 
16 The Feels
17 SCIENTIST (R3HAB Remix)