かなるびCloud(旧:カタカナで歌えるK-POP!)

かなるびCloud

Kpopの紹介、和訳、カナルビを中心に投稿しています。

aespa(エスパ)  - Life's Too Short (English Ver.)【歌詞/パート分け】

 aespa(エスパ)の楽曲『Life's Too Short』の和訳歌詞、パート分けを紹介します。
 動画やブログで和訳を使用する際は引用元としてページリンクを記載してください。よろしくお願いします。

https://image.genie.co.kr/Y/IMAGE/IMG_ALBUM/082/781/190/82781190_1656032945911_1_600x600.JPG/dims/resize/Q_80,0

2022.06.24
Life's Too Short (English Ver.)
aespa 

youtu.be

 

カリナ   ジゼル   ウインター   ニンニン

 


 

 

 

 

 

 

2ndMini album Girls トラックリスト
01. Girls
02. 도깨비불 (Illusion)
03. Lingo
04. Life’s Too Short
05. ICU (쉬어가도 돼)
06. Life’s Too Short (English Ver.)
07. Black Mamba
08. Forever (약속)
09. Dreams Come True 

 


 

 

カリナ

All of this discussion

この話し合いの中で

 

Talking about nothing

何も言わない

 

You would ever say to my face

君は私の顔を見て絶対に言わないの

 

ジゼル

You think your words are Gospel

自分の言葉が福音だと思ってるけど

 

But they’re only trouble

でも実際はただのトラブル

 

I ain’t got the time to waste

無駄な時間を過ごしている暇はないよ

 

 

ウインター

You need to get a life

君は人生を手に入れる必要がある

 

Cause life’s too short

人生はあまりにも短いから

 

You must be bored out your mind

退屈しているはずだよね

 

ニンニン

You should really take that nonsense somewhere else

その無意味さをどこかにぶつけるべき

 

Cause you’ve got to realize

君も気づかないとね

 

 

ALL

I’m doing me regardless

私は私のままいるわ

 

And I don’t care what you say about it

君が何を言おうが関係ない

 

And it don’t matter if you like it or not

君がどう思おうが関係ない

 

I’m having all this fun so

こんなに楽しいんだから

 

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

Doing me regardless

私は私のままいるわ

 

No I don’t care what you say about it

君がどう言おうが関係ない

 

And Imma do it any way that I want

好きなようにやればいいの

 

I’m having all this fun so

こんなに楽しいんだから

 

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

ジゼル

Some people are so mean

意地悪な人もいる

 

All behind a phone screen

スマホの画面の向こうで

 

When we’re tryna live our lives

私たちは自分の人生を歩こうとしてるのに

 

カリナ

ウインター

Why you gotta be so vicious

どうしてそんなに意地悪なの

 

Be about your business

君がやるべきことは

 

カリナ

‘stead of getting up in mine

自分を確立することだよ

 

 

ニンニン

You need to get a life

君は人生を手に入れる必要がある

 

Cause life’s too short

人生はあまりにも短いから

 

You must be bored out your mind

退屈しているはずだよね

 

ウインター

You should really take that nonsense somewhere else

その無意味さをどこかにぶつけるべき

 

Cause you’ve got to realize (You’ve got to realize)

君も気づかないとね

 

 

ALL

I’m doing me regardless

私は私のままいるわ

 

And I don’t care what you say about it

君が何を言おうが関係ない

 

And it don’t matter if you like it or not

君がどう思おうが関係ない

 

I’m having all this fun so

こんなに楽しいんだから

 

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

Doing me regardless

私は私のままいるわ

 

No I don’t care what you say about it

君がどう言おうが関係ない

 

And Imma do it any way that I want

好きなようにやればいいの

 

I’m having all this fun so

こんなに楽しいんだから

 

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

カリナ

Doing me regardless

私は私のままいるわ

 

ジゼル

Doing me regardless

私は私のままいるわ

 

ALL

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

ウインター

Oh well, it won’t turn your glitter into gold

その行動は君を輝かせないよ

 

So why

だからどうして

 

Are you wasting your time?

時間を無駄にするの?

 

ニンニン

You should find some better seeds to sow (Seeds to sow)

もっといい種を蒔くべきだわ

 

They might grow one day but

いつか育つかもしれないから

 

Either way

いずれにしても

 

 

ALL

I’m doing me regardless

私は私のままいるわ

 

And I don’t care what you say about it

君がどう言おうが関係ない

 

And it don’t matter if you like it or not

好きなようにやればいいの

 

I’m having all this fun so

こんなに楽しいんだから

 

Why would I ever stop (Don’t care)

どうしてやめないといけないの?

 

 

Doing me regardless

私は私のままいるわ

 

No I don’t care what you say about it (What you say about it baby)

君がどう言おうが関係ない

 

And Imma do it any way that I want

好きなようにやればいいの

 

I’m having all this fun so

こんなに楽しいんだから

 

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

Doing me regardless (Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah)

私は私のままいるわ

 

(Life’s too short)

人生は短いから

 

Doing me regardless (Regardless baby baby baby baby)

私は私のままいるわ

 

(Life’s too short)

人生は短いから

 

Why would I ever stop

どうしてやめないといけないの?

 

 

Doing me regardless

私は私のままいるわ

 

Doing me regardless

私は私のままいるわ